نسل چهارم هیوندای توسان با طراحی نوآورانه به زودی رونمایی خواهد شد

فهرست مطالب


به گزارش صفحه اخبار خودرو مجله همراه مکانیک، هیوندای توسان جدید در 15 سپتامبر سال 2020 (25 شهریور) رونمایی خواهد شد. در آستانه این رویداد، هیوندای تصاویری را منتشر کرده است که نگاه خوبی به شکل ظاهری نسل بعدی توسان دارد.

[hm_sell_form_inline]

هیوندای با نسل چهارم توسان به سمت طراحی خلاقانه و نوآورانه پا گذاشته است. این خودروساز بزرگ کره‌ای سبک جدید خود را «Parametric Dynamics» نامیده است. نمای جلوی این شاسی‌بلند بزرگ از طراحی جواهری شکل بهره می‌برد و چراغ‌های جلوی LED را نیز در خود ادغام کرده است. اما نکته قابل توجه در این است که چراغ‌های جلو فقط هنگام روشن بودن قابل مشاهده هستند. چراغ‌ها در زمان خاموشی به‌عنوان بخشی از طراحی جلوی خودرو هستند. همچنین چراغ‌های مه‌شکن کمی پایین‌تر و روی سپر قرار می‌گیرند.

هیوندای توسان

به‌طورکلی، فرم بدنه جدید توسان چابک‌تر از نسل قبلی به نظر می‌رسد. چراغ‌های عقب توسان جدید توسط یک نوار عرضی به یکدیگر متصل شده‌اند و دارای یک طرح دو زبانه هستند. لولگوی هیوندای بالای نوار چراغ‌ها قرار دارد. همچنین، هیوندای تأیید کرده است که نسل چهارم توسان بزرگ‌تر و عریض‌تر از نسل قبل خواهد بود.

نمایشگرهای دیجیتالی بی‌شمار و آپشن‌های متعدد، نشان از آن دارند که داشبورد توسان جدید طراحی آینده‌نگرانه‌ای دارد. داشبورد و کنسول مرکزی در دو رنگ سیاه و خاکستری دیده می‌شوند و به نظر می‌رسد هیوندای استفاده از کلید و دستگیره را در کابین به حداقل رسانده است.

کنسول مرکزی بزرگ و عمودی‌شکل جلوه‌ای «شناور» دارد و یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی بزرگ نیز عرض آن را گسترش داده است. راننده و سرنشین جلو توسط یک کنسول مرکزی وسیع و صفحه نمایش، از یکدیگر جدا می‌شوند. خطوط روی داشبورد و درب‌ها در هر دو طرف (راننده و سرنشین) تقریباً به شکلی قرینه هستند.

نسل چهارم هیوندای توسان در اواخر این ماه به‌طور کامل رونمایی خواهد شد. از آنجا که نسل سوم فیس‌لیفت توسان در هند به‌فروش می‌رسد، انتظار نمی‌رود که نسل چهارم قبل از سال 2022 وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید:

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها