بهترین خودروهای یک میلیارد تومانی از نظر امکانات رفاهی و ایمنی

فهرست مطالب


قاعدتا آن هنگامی‌که شما یک میلیارد تومان پول را صرف خرید اتومبیل جدید می‌کنید انتظار دارید که این خودرو از امکانات رفاهی و ایمنی مطلوبی سود ببرد و چنان شما را لای پر قو نگاه دارد که از خوشی کیفور شده و نسبت به این خرید خود افتخار و مباهات ویژه داشته باشید.

بنابراین اگر قصد تملک یک اتومبیل حدود یک میلیارد تومانی را دارید، به شما توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید و با همراه مکانیک همگام شوید تا بهترین خودروهای یک میلیارد تومانی از نظر امکانات رفاهی و ایمنی را به حضورتان معرفی کنیم.

هیوندای جنسیس ۲۰۱۱

هیوندای جنسیس

هیوندای جنسیس ۲۰۱۱ با وجود آنکه در حال حاضر کمی مسن به نظر می‌رسد، اما ظاهر زیبا و پخته آن هنوز هم مشتریان را به سمت خود متمایل می‌سازد. افرادی که می‌خواهند مبلغ یک میلیارد تومان را صرف خرید این سدان کره‌ای کنند، بهتر است نگاهی به لیست تجهیزات هیوندای جنسیس مدل ۲۰۱۱ بیندازند.

 این خودرو از امکاناتی همچون کروز کنترل هوشمند، سامانه‌های کنترل کشش و پایداری، تعلیق هوشمند دو حالته، حسگرهای پارک، رادار نقطه کور، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، چراغ چرخشی، سیستم شست‌و‌شوی چراغ‌، گرمکن فرمان، سیستم صوتی با ۱۷ اسپیکر و آمپلی‌فایر، نمایشگر ۸ اینچی، دوربین عقب، ورود و استارت بدون کلید، تهویه اتوماتیک دوگانه، صندلی راننده با تنظیمات ۱۲ حالته برقی، گرمکن ویژه تمام صندلی‌ها، سردکن برای صندلی‌های جلو، صندوق برقی، سانروف، پرده برقی عقب، مموری آینه و… سود می‌برد. بنابراین قطعا هیوندای جنسیس ۲۰۱۱ یکی از فول آپشن‌ترین خودروهایی است که می‌توان به مبلغ حدود یک میلیارد تومان خریداری کرد.

نیسان جوک اسپرت ۲۰۱۶

نیسان جوک

یک خودروی باکیفیت ژاپنی که در همکاری با مهندسان و طراحان فرانسوی ساخته‌ شده است، مسلما می‌تواند اتومبیلی برازنده و گزینه‌ای مناسب در رنج حدود قیمت یک میلیارد تومان باشد. نیسان جوک مدل اسپرت ۲۰۱۶ دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی بوده و ازلحاظ امکانات رفاهی نیز دست بسیاری از رقبا را از پشت بسته است.

 اگر کاتالوگ نیسان جوک اسپرت ۲۰۱۶ را مشاهده کنید، قطعا تنوع امکانات و کمیت تجهیزات رفاهی این خودرو در نظر شما مطلوب جلوه خواهد کرد؛ چراکه کراس اوور جمع‌وجور موردنظر ما از تجهیزاتی همچون کروز کنترل، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، ۳ نوع درایومود، سامانه کنترل دینامیکی نیسان، رادارهای هشدار نقطه کور و تغییر مسیر، سیستم تشخیص اشیا متحرک، چراغ شوی، سیستم صوتی با ۶ اسپیکر، نمایشگر لمسی ۵.۸ اینچی، انواع دوربین‌های پشت، جانبی و ۳۶۰ درجه، ۶ عدد کیسه هوا، ورود و استارت بدون کلید، تهویه اتوماتیک، گرمکن صندلی‌های جلو، سقف پانوراما، سانروف، آینه‌های جانبی تاشونده برقی و … سود می‌برد.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید

بنابراین اگر یک میلیارد تومان پول دارید و به دنبال یک کراس‌اوور مجهز و پرشتاب می‌گردید بهتر است نیسان جوک اسپرت ۲۰۱۶ را در گوشه ذهن خود به خاطر داشته باشید.

هیوندای سانتافه ۲۰۱۴

سانتافه
MY13 Hyundai Santa Fe

سانتافه خودرویی بسیار محبوب است، اما بعضی‌ها گمان می‌کنند این شاسی‌بلند متوسط از آن طرف بوم به پایین افتاده و دیگر نمی‌توان از آن به‌عنوان یک اتومبیل باکلاس یاد کرد. با این حال طرفداران سانتافه نباید گوش به این حرف‌ها بسپارند و اگر یک میلیارد تومان پول دارند، بهتر است بدانند که سانتافه ۲۰۱۴ سبد نسبتا متنوعی از امکانات رفاهی و ایمنی را پیش روی آنها قرار خواهد داد.

روی میز سانتافه ۲۰۱۴ فول آپشن شما می‌توانید گزینه‌هایی نظیر کروز کنترل، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری، سامانه‌های کنترل کشش و پایداری، رادار نقطه کور و ترمز پارک برقی، گرمکن فرمان، سیستم صوتی اینفینیتی با ده اسپیکر، نمایشگر لمسی و مانیتور ردیف عقب، دوربین عقب، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید، تهویه اتوماتیک دوگانه، صندلی برقی راننده تنظیمات ۸ حالته، صندلی سرنشین ۶ حالته برقی، گرمکن برای صندلی‌های جلو و عقب، سردکن صندلی جلو، در صندوق برقی، سقف پانوراما، پرده جانبی عقب، مموری آینه و … را مشاهده کنید. بنابراین این شاسی بلند شهری نیز می‌تواند در زمره خودروهای خوش آپشن یک میلیارد تومانی قرار بگیرد.

هیوندای آزرا گرنجور ۲۰۱۲

آزرا گرنجور

آزرا گرنجور ۲۰۱۲ در زمان خود کولاکی به پا کرد و بسیاری از ثروتمندان را عاشق و دلباخته خود ساخت. طراحی ظاهری جذاب این خودرو یکی از نقاط قوت اصلی آن به شمار می‌رفت، اما در این میان آپشن‌های رفاهی آن نیز کاملا مطلوب و مطابق میل مشتریان بود. در حال حاضر می‌توانید با پرداخت حدود یک میلیارد تومان و خرید یک آزرا گرنجور ۲۰۱۲ خودرویی با امکانات زیر دریافت کنید:

کروز کنترل هوشمند، کنترل توقف در سربالایی، ترمز پارک برقی، تنظیم برقی ارتفاع نور، اتولایت، گرمکن فرمان با مموری، سیستم صوتی با ۱۴ اسپیکر ۵۵۰ وات به همراه آمپلی‌فایر، نمایشگر لمسی ۷ اینچی به‌علاوه مانیتورهای عقب، نویگیشن، دوربین عقب، بلوتوث، ایربگ‌های جلو و جانبی و پرده‌ای، استارت دکمه‌ای، تنظیمات ۱۲ گانه صندلی‌های برقی راننده و سرنشین، گرمکن صندلی‌های جلو، ماساژور صندلی راننده، سقف پانوراما، پرده برقی و…

بنابراین آزرا گرنجور در نسخه‌های فول آپشن خود ازلحاظ تجهیزات رفاهی و ایمنی سنگ تمام گذاشته و یکی از بهترین سدان‌های یک میلیارد تومانی از نظر امکانات رفاهی ایمنی به‌حساب می‌آید.

تویوتا پریوس تیپ سی ۲۰۱۷

تویوتا پریوس
تویوتا پریوس

با خرید تویوتا پریوس تیپ c گذشته از آنکه سوار بر محبوب‌ترین خودرو هیبریدی جهان خواهید شد، به برخی امکانات رفاهی – ایمنی درخور نیز دسترسی پیدا خواهید کرد. در این میان البته گاف بزرگ تویوتا پریوس در این بخش، فقدان صندلی‌های برقی است که برای خودرویی در چنین سطحی اصلا قابل قبول نیست. اما به هر حال سایر موارد و امکانات این خودرو می‌تواند مرهمی بر آن زخم غیرمنتظره باشد. به‌ویژه نسخه‌های فول آپشن تویوتا پریوس از انواع رادارهای ایمنی نظیر هشدار نقطه کور، تغییر لاین و غیره بهره می‌برند که در خودروهای مشابه یا حتی خودروهای سطح بالاتر کمتر قابل رویت است.

تویوتا پریوس تیپ c در نسخه‌های فول آپشن سفارش اروپا از تجهیزاتی به شرح زیر بهره می‌برد:

کروز کنترل هوشمند، سیستم کنترل کشش و پایداری، اتوپارک، حسگر پارک، رادارهای نقطه کور، تغییر لاین، هشدار تصادف از جلو و عقب، سیستم تابلوخوان، سامانه تشخیص عابر پیاده، ترمز اضطراری خودکار، تنظیم ارتفاع نور اتوماتیک، سیستم صوتی جی بی ال، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، دوربین عقب، کیسه‌های هوا، استارت دکمه‌ای، تهویه خودکار، گرمکن صندلی جلو، شارژر وایرلس، سانروف و… .

جمع‌بندی

با توجه به توضیحات ارائه‌شده و معرفی بهترین خودروهای یک میلیارد تومانی از نظر امکانات رفاهی و ایمنی، لازم است خاطرنشان کنیم که باید توجه ویژه‌ای به نیازهای کاربردی خود در این حوزه داشته باشید؛ چراکه گاهی اوقات بسیاری از آپشن‌ها کاربرد چندانی از نظرتان ندارند و شما می‌توانید با هزینه پایین‌تر همان خودرو را که فاقد آپشن‌های کم‌کاربرد است، تهیه کنید؛ بنابراین ابتدا نیازهای خود را مشخص کرده و سپس قدم در بازار بگذارید و اتومبیلی هم سطح با نیازهای خود ازلحاظ آپشن‌های ایمنی و رفاهی خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
5 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها
مرادی
1399-12-14 22:02

سلام لطفا در مورد امکانات و فنی لنسر 1800 تیپ 4 مدل 2018 و قیمت‌ آن هم توضیح دهید

ارش
1399-12-14 20:37

اینا ماشین ها باید تو ایران نهایت دویست تومن باشه حداقل یک پنجم

Mmad
1399-12-14 18:36

اپتیما هم خوبه

ناشناس
1399-12-14 14:09

خودروهای که 230 میلیون بوده شده یک میلیارد هه فقط کافیه که تصادف کنی کلی باید خرج کنی همون بهتر که سوار نشی

صدر
1399-12-14 11:37

فقط تویوتا و دگیر هیچ