بعد از ظهرها به مراکز شماره‌گذاری بروید!

فهرست مطالب


به گزارش صفحه اخبار خودرو همراه مکانیک، مراکز شماره‎گذاری از ششم اردیبهشت ماه پس از ۴۰ روز تعطیلی به علت شیوع کرونا، بازگشایی شدند. با این حال خبرها حکایت از آن دارد که طرح فاصله‎گذاری اجتماعی به دلیل ازدحام جمعیت در این مراکز با مشکل مواجه شده و عملا نکات بهداشتی و رعایت فاصله توسط تعداد زیادی از مراجعین انجام نمی‎شود.

به گفته سردار هادیان‎فر، مراکز شماره‎گذاری صبح‎ها شلوغ‎تر هستند و لازم است که مراجعین مدیریت زمان کنند و حدالامکان بعد از ظهر‌ها به این مراکز بروند تا در محیطی خلوت‎تر خدمت‎رسانی به آن‌ها انجام شوند. سردار هادیانفر از خریداران خودرو به صورت وکالتی نیز درخواست کرد که اگر وکالت‎نامه آن‎ها هنوز زمان لازم برای اقدام دارد، مراجعه به مراکز شماره‌گذاری را به روز‎های آتی موکول کنند که از ازدحام جعیت در این مراکز کاسته شود.

مراکز شماره‌گذاری
مراکز شماره‌گذاری

 شهروندان برای برخورداری از خدمات مراکز تعویض پلاک، می‎توانند از ساعت ۷صبح تا ۱۷ بعد از ظهر به مراکز شماره‎گذاری مراجعه کنند.  مراکز تعویض پلاک با شرط رعایت پروتکل‎های بهداشتی مجوز فعالیت گرفتند اما به دلیل ازدحام جمعیت رعایت اصول و قواعد بهداشتی به مشکل برخورده است.

مراجعین برای صیانت از سلامتی خود بهتر است از ساعت ۱۳ تا ۱۷ بعد از ظهر به مراکز تعویض پلاک بروند تا به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک کنند و خدمت‎رسانی هم سریع‌تر انجام شوند. گفتنی است که اگر مراجعه کننده‎ای در صف ورود قرار گیرد تا پایان درخواست‎ها مراکز تعطیل نخواهند شد و حتما ارائه خدمت صورت می‎گیرد.

منبع: خودروبانک

بیشتر بخوانید:

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها