معرفی 7 محصول جدید ایران خودرو و روانه شدن آن به بازار درسال جهش تولید

فهرست مطالب


شرکت ایران خودرو در سال جهش تولید از عرضه 7 محصول جدید به بازار خبر داد. طبق اعلانات مسئولان ایران خودرو برنامه تولید 7 محصول جدید در سال 99 در دستور کار قرار دارند. این خودروها در سال جاری معرفی و به بازار روانه خواهند شد.

قیمت خودرو خارجی خودت رو خیلی راحت در هر شرایطی با ابزار قیمت همراه مکانیک بدست بیار

محصولاتی مثل سورن پلاس، k132، ، رانا پلاس، 207 پانوراما با گیربکس اتوماتیک، 207 پانوراما با گیربکس دستی و سمند بهینه از جمله خودروهای جدید شرکت خودروسازی ایران خودرو است که به بازار عرضه خواهد شد. خودروی  k132 بر اساس پلت فرم جدید تولید می‌شود. سایر محصولات در حال تولید نیز دچار تغییراتی خواهند شد.

طبق این گزارش دنای پلاس اتومایتک جدید نیز در 3 تیپ تولید و روانه بازار خواهد شد. در بهمن سال 98 خودرو رانا و سورن سال توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو رسما معرفی شدند. پیش بینی می‌شود رانا و دنا پلاس همین خودروها باشند و کلمه سال به پلاس تغییر کرده باشد.

برخی تغییرات در خودروی رانا پلاس مربوط به قاب روی موتور، رینگ اسپرت دورنگ، چراغ جلو با طراحی جدید و مجهز به چراغ روز، چراغ عقب طرح جدید، فرمان جدید طرح چرم، کروز کنترل، سه سنسور عقب  و عایق سقف طرح جدید است.

از لحاظ تغییرات ظاهر بیرونی نیز مهم‌ترین تغییرات رانا پلاس مربوط به دستگیره‌ها و زه‌های درب هم رنگ بدنه، طرح جدید جلو پنجره، آینه‌های جانبی مجهز به راهنما و چراغ‌های جلو عقب با طراحی جذاب و به روز است. در مورد تزئینات داخلی رانا سال نیز تغییراتی انجام گرفته است. این تغییرات شامل داشبورد و رودری با طرح چرم جدید که برای نخستین بار در محصولات تولید داخلی ایران خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد است.

طبق اظهارات معاون تحقیقات، طراحی و تکوین ایران‌خودرو، محصول رانا و دنا پلاس برای تولید در بخش هیبرید و برقی در نظرگرفته شده است و خودرو دنا برقی در نیمه اول سال ۱۴۰۰ قابل عرضه است.

طبق گفته پورمجیب، دنا پلاس به عنوان اولین محصول به گیربکس شش سرعته در سال جاری تجهیز می‌شود. بنابراین باید انتظار خودروی دنا پلاس اتوماتیک را نیز داشته باشیم.

جالب است بدانید که جدیدترین محصول ایران خودرو که قرار است در سال 99 تولید شود خودروی k132 است.

از جمله محصولات جدید ارائه شده در سال جدید می‌توان به خودرو 207 پانوراما با گیربکس دنده‌ای و اتوماتیک نیز اشاره کرد. این خودرو توسط شرکت ایران خودرو روانه بازار خواهد شد.

سمند بهینه نیز از محصولات دیگر این شرکت است و باید در سال 99 انتظار رویت این در بازار باشیم. در مورد این خودرو هنوز اطلاعات دقیقی از سوی ایران خودرو منتشر نشده است. باید منتظر بمانیم تا ببینیم قرار است این خودرو با چه امکانات جدیدی به بازار روانه شود.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

معایب دنا

مقایسه ساندرو و دنا پلاس

چرا دنا بخریم 

چرا دنا پلاس بخریم 

مقایسه دنا و دانگ فنگ h30 کراس

چرا دنا پلاس توربو نخریم 

 

 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها