تمسخر کردن جلو پنجره ب‌ام‌و X7 با E30

فهرست مطالب


 ب ام و X7  که مدت ها از زمان رونمایی آن میگذرد، همواره در یک مورد، بحث برانگیز بوده است؛ جلوپنجره! بسیاری از مردم جهان و حتا طرف داران سنتی ب ام و هم اعتقاد دارند که باواریایی ها در طراحی ابعاد این جلوپنجره، مبالغه کرده اند.

جلوپنجره‌ی ب‌ام‌و X7، یک قطعه‌ی بسیار عادی که باعث شده دنیا واکنش‌های زیادی نشان دهد! این جلوپنجره‌ی بزرگ از نسخه‌های مفهومیگرفته تا مدل‌های تولیدی پرچم‌دار ب‌ام‌و در جلوی خودرو جا خوش کرده است؛ اما جدای از جلوپنجره، اکثر کارشناسان ویژگی‌های مثبت این شاسی‌بلند لوکس را تحسین کرده‌اند.

bmw-x7
اما واقعاً جلوپنجره‌ی X7 چقدر بزرگ است؟ جیسون کامیسا نویسنده‌ی رود اند تراک راهی برای نشان دادن بزرگی این جلوپنجره پیدا کرده است.


  تصاویری که در حساب کاربری اینستاگرام کامیسا منتشر شده می‌توانیم نصب کردن جلوپنجره‌ی X7 روی ب‌ام‌و سری 3 کد E30 و بالعکس را مشاهده کنیم. شاید این حرکتی عجیب باشد اما به وضوح میزان بزرگی جلوپنجره‌ی شاسی‌بلند باواریایی ها را نشان می‌دهد.

 

E30 در دهه‌ی 80 میلادی و با استایل جعبه‌ای خاص آن دوران تولید شد. این خودرو تنها از جلوپنجره‌ی کوچکی سود برده که احتمالاً بخش کوچکی از جلوپنجره‌ی X7 را پوشش می‌دهد. همین مقایسه‌ی جالب و عجیب میزان بزرگ شدن چنین قطعه‌ای را در محصولات ب‌ام‌و نشان می‌دهد.


جدای از شوخی‌هایی که با این قطعه انجام می‌شود، ب‌ام‌و X7 فعلاً عیار خود را نشان نداده است. مدل X7 M50i همین ماه پیش و با پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربویی که قدرت 523 اسب بخاری و گشتاور 750 نیوتون متری دارد عرضه شده است. به این ترتیب X7 هم‌اکنون به همراه X5 M50i قوی‌ترین شاسی بلندهای ب‌ام‌و محسوب می‌شود.

منبع :اینستاگرام کامیسا

 

حتما بخوانید :

راهنمای خرید خودرو شاسی بلند

مقایسه نیسان ایکس تریل و میتسوبیشی اوتلندر

مقایسه نیسان ایکس تریل و فولکس واگن تیگوان

مقایسه کیا سورنتو و میتسوبیشی اوتلندر

مقایسه اوتلندر و سانتافه

مقایسه هیوندای سانتافه و فولکس واگن تیگوان

مقایسه تویوتا راو4 و فولکس واگن تیگوان

 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها