بهترین سدان‌ های 1.3 تا 1.5 میلیارد تومان بازار داخلی

فهرست مطالب


در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به بهترین سدان‌ های بازه 1.3 تا 1.5 میلیارد تومان در بازار خودرو کشور بیندازیم تا مشتریانی که همچنان به سگمنت سدان‌ها وفادار هستند و تمایل به خرید کراس اوورهای این محدوده قیمتی ندارند، بتوانند انتخاب مناسبی با بودجه یک میلیارد و سیصد تا یک میلیارد و پانصد تومان داشته باشند.

بهترین سدان های بازار داخلی در رنج قیمتی 1.3 تا 1.5 میلیارد

در ادامه به بررسی بهترین خودروهای سدان در بازه قیمتی 1 میلیارد و 300 تا 1 میلیارد و 500 بازار داخلی می‌پردازیم و به سوال با 1.3 تا 1.5 میلیارد سدان چی بخریم پاسخ داده تا در هنگام خرید خودرو به مشکل برنخورید.

کیا اپتیما GT لاین ۲۰۱۶

کیا اپتیما JF که با مدل ۲۰۱۶ پا به بازار ایران گذاشت به دلیل ارتقای ظاهری نسبت به نسل پیشین و همچنین بهبود کیفیت سواری، توانست موفقیت مدل قبلی اپتیما را تکرار کند و جزو محبوب‌ترین سدان‌های سایز متوسط وارداتی موجود در بازار ایران دسته‌بندی شود. این خودرو از لحاظ ظاهری جلوه‌ای دلچسب دارد و کابین آن فضایی جادار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. توان فنی پیشرانه ۲.۴ لیتری آن نیز تقریبا متعادل و متقاعدکننده برآورد می‌شود. همچنین به دلیل اشتراک فنی کیا اپتیما جی تی لاین ۲۰۱۶ با بسیاری از محصولات هیوندای و کیا موجود در بازار کشور، این خودرو از لحاظ فراوانی قطعات یدکی و خدمات پس از فروش نیز مشکل خاصی ندارد و فرایند تعمیرات آن به‌راحتی در اکثر نواحی کشور توسط مکانیک‌های ماهر قابل انجام خواهد بود.

کیا اپتیما GT لاین ۲۰۱۶

ضمنا امکاناتی بسیار شاخص مثل اتوپارک، کروز کنترل هوشمند، انواع رادارهای هشدار نقطه کور و پیشگیری از تصادف، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، پدال شیفتر، گرمکن فرمان، سردکن و گرمکن صندلی‌های جلو، شارژر وایرلس، صندوق برقی هوشمند، سانروف پانوراما و… در لیست امکانات رفاهی نسخه فول آپشن این خودرو وجود دارد که قطعا رفاه و امنیت بسیار بالایی را برای کاربران کیا اپتیما GT لاین ۲۰۱۶ ایجاد خواهند کرد. در حال حاضر قیمت اپتیما مدل 2016 جی تی لاین در حدود یک و نیم میلیارد تومان است و اگر طراحی جذاب، فضای کابین جادار و آپشن‌های متعدد این خودرو را می‌پسندید برای خرید اپتیما اقدام کنید.

خرید راحت و مطمئن خودرو دیگر یک رویا نیست!

[hm_buy_form_inline]

رنو تلیسمان E3 مدل 2018

رنو تالیسمان e3 مدل ۲۰۱۸ یکی از جذاب‌ترین و شکیل‌ترین سدان‌های فعلی بازار خودرو ایران به حساب می‌آید که می‌توان در مقاله ” بهترین سدان‌ های 1.3 تا 1.5 میلیارد ” از آن نام برد. این خودرو ضمن ارائه شمایل اسپرت، عملکرد فنی آن نیز بسیار مطلوب و جوان‌پسند محسوب می‌شود؛ به نحوی‌که شتاب صفر تا صد این سدان سایز متوسط فرانسوی حدود ۷.۷ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز به ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. 

رنو تلیسمان E3 مدل 2018

این در حالی است که حجم موتور توربوشارژ این خودرو تنها ۱.۶ لیتر است و میانگین مصرف سوخت آن هم برابر ۶.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ارزیابی می‌شود. ضمنا امکانات مطلوبی مثل سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، اتوپارک، سیستم تعلیق الکترونیکی، رادار هشدار نقطه کور، سنسور تشخیص اشیا متحرک، ترمز پارک برقی، تنظیم ارتفاع نور اتوماتیک، چراغ چرخشی، هدآپ دیسپلی، تهویه اتوماتیک دوگانه، گرمکن تمام صندلی‌ها، سردکن صندلی جلو، ماساژور صندلی جلو، سقف پانوراما و… در لیست امکانات این خودرو حضور دارند. از آنجایی که قیمت تالیسمان در بازه قیمت ۱.۳ تا ۱.۵ میلیارد تومان است؛بنابراین اگر یک سدان زیبا، چابک، جادار و با امکانات مناسب نیاز دارید می‌توانید روی خرید تالیسمان حساب کنید.

هیوندای النترا ۲۰۱۸

یکی از معدود سدان‌های وارداتی صفر کیلومتر کامپکت که به عنوان بهترین سدان‌ های 1.3 تا 1.5 میلیارد تومان می‌توان به آن اشاره کرد، هیوندای النترا مدل ۲۰۱۸ جدیدترین نسل این سدان جذاب در بازار کشور محسوب می‌شد که هم توسط آسان موتور و هم کرمان موتور به ببازار کشورمان راه پیدا کرده است. این خودرو به موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده و توان خروجی آن برابر ۱۵۳ اسب بخار است. 

هیوندای النترا ۲۰۱۸

مصرف سوخت آن نیز ۷.۵ لیتر در صد کیلومتر ارزیابی می‌شود؛ بنابراین یک سدان جمع‌وجور و صفر کیلومتر با کیفیت ساخت مناسب و همچنین تجهیزات متقاعدکننده پیش روی شما قرار دارد و می‌تواند جوابگوی نیاز مشتریانی باشد که خیلی تمایل به خرید سدان‌های بزرگ با استهلاک بالاتر ندارند. قیمت النترا صفر کیلومتر فول وارداتی 2018 در حدود یک میلیارد و سیصد تومان است و اگر به سدان جمع و جور علاقه دارید خرید النترا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بی ام و 320i مدل ۲۰۱۴

یکی دیگر از خودروهایی که در مقاله ” بهترین سدان‌ های 1.3 تا 1.5 میلیارد تومان ” می‌توان به آن اشاره کرد، BMW 320i است. حساب این خودرو از بقیه گزینه‌های ارائه شده در این مقاله جداست؛ چراکه یک سدان آلمانی با طراحی ظاهری کاملا اسپرت و جوان‌پسند و همچنین عملکرد بسیار چابک پیش روی شما قرار دارد و به قول بعضی‌ها پشت فرمان آن حداقل ۱۰ سال جوان‌تر خواهید شد. ضمنا به دلیل دیفرانسیل عقب بودن می‌توانید مانورهای هیجان‌انگیزتری با این خودروی آلمانی انجام دهید.

بی ام و 320i مدل ۲۰۱۴

بی ام و ۳۲۰ به موتور چهار سیلندر توربوشارژ دو لیتری مجهز شده و شتاب صفر تا صد ۷.۳ ثانیه را به شما ارائه می‌دهد. با توجه به قیمت بی ام و 320i، این سدان آلمانی یکی از هیجان‌انگیزترین و اسپرت‌ترین خودروهای حاضر در رنج قیمت ۱.۳ تا ۱.۵ میلیارد تومان است و اگر با هزینه‌های نگهداری بالاتر آن مشکلی نداشته باشید، قطعا خرید بی ام و 320i یکی از گزینه‌های عالی در این بین خواهد بود. سطح امکانات bmw 320i 2014 در برخی موارد نسبت به رقبا پایین‌تر است، اما با این حال تجهیزات مطلوبی مثل پدال شیفتر، گرمکن فرمان، ۸ کیسه هوا، تهویه اتوماتیک دوگانه، صندلی‌های جلو ۸ حالته برقی، گرم‌کن تمام صندلی‌ها و… در آن یافت می‌شود. بنابراین لقب اسپرت‌ترین و جوان‌پسندترین سدان موجود در بازه کمتر از یک و نیم میلیارد تومان به بی ام و ۳۲۰ مدل ۲۰۱۴ تعلق می‌گیرد.

هیوندای سوناتا هیبرید نیوفیس ۲۰۱۸

یکی از بهترین سدان‌ های هیبریدی حاضر در محدوده قیمت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، سوناتا هیبرید نیوفیس ۲۰۱۸ جی ال اس پلاس است که البته به دلیل پیچیدگی فنی، رونق بازارش به نمونه‌های بنزینی سوناتا ال اف نمی‌رسد، اما با این وجود بازار دست دوم آن چندان هم کم‌رونق نیست و به ویژه با توجه به فیس جذاب‌تر نسبت به نسخه‌های قبلی، مشتریان ایرانی نسبت به خرید سوناتا هیبرید تمایل تقریبا زیادی نشان می‌دهند.

هیوندای سوناتا

سوناتا هیبرید ۲۰۱۸ در کنار پیشرانه دو لیتری gdi خود یک موتور برقی به قدرت ۵۱ اسب بخار و باتری‌های لیتیوم یون با ولتاژ ۲۷۰ ولت را به خدمت گرفته و مصرف سوخت بسیار پایین 4.5 لیتر در ۱۰۰ کیلومتر را رقم زده است‌. کیفیت ساخت بالا، تعلیق نسبتا نرم، ایمنی مناسب عملکرد فنی نسبتا مطلوب (207 اسب بخار) از دیگر مزایای سوناتا هیبرید به شمار می‌روند.

رادار هشدار نقطه کور، ترمز پارک برقی، گرمکن فرمان، نمایشگر ۸ اینچی با نویگیشن و دوربین عقب، ۶ کیسه هوا، تهویه اتوماتیک دوگانه، صندلی‌های جلو با تنظیم برقی، گرمکن تمام صندلی‌ها، سردکن صندلی جلو، صندوق برقی هوشمند، شارژر وایرلس، سانروف پانوراما و … مهم‌ترین امکانات رفاهی ایمنی این خودروی کره‌ای هیبریدی را تشکیل می‌دهند. با اتوجه به قیمت سوناتا هیبرید، این خودرو یکی از بهترین سدان‌های بازه ۱.۳ تا ۱.۵ میلیارد تومان است که طراحی ظاهری جذاب آن می‌تواند بر پیچیدگی فنی این خودرو غلبه کند و نظر مشتریان ایرانی را برای خرید سوناتا هیبرید نیوفیس ۲۰۱۸ جلب کند.

در پایان مقاله ” بهترین سدان‌ های 1.3 تا 1.5 میلیارد ” باید اشاره کنیم که بازه ۱.۳ تا ۱.۵ میلیارد تومان در حال حاضر جزو پررفت و آمدترین رده‌های قیمتی بازار ایران به حساب می‌آید و شما می‌توانید علاوه بر خودروهای سدان به سراغ کراس اوورهای باکیفیت ژاپنی و کره‌ای هم بروید؛ بنابراین بهتر است که ابتدا سطح نیاز و نوع سلیقه خود را به طور کامل بسنجید و سپس در این بازه قیمتی اقدام به خرید خودروهای سدان و یا حتی کراس اوور و شاسی بلند کارکرده کنید.

بیشتر بخوانید

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
2 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها
محمد سجاد هداوندخانی
1402-10-08 22:29
امتیاز دهی :
     

جای تویوتا کمری و ماکسیما و تیانا و آزرا و سانتافه کم بود توی مقاله

گاندو۲
1400-07-08 09:04
امتیاز دهی :
     

سلام بنظرم اپتیماقشنگ ترین ماشین سواری است