نسل جدید سدان مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹ معرفی شد

فهرست مطالب


نسل جدید سدان مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹ وارد نمایندگی های استرالیا شد و همچون همتای هاچ بک خود ۲۴۹۹۰ دلار قیمت گذاری شده است.
  سدان مزدا علاوه بر برخی تغییرات طراحی مشهود، از صندوق عقب ۴۴۴ لیتری بسیار بزرگ تر از هاچ بک خود بهره می برد که ۳۴ لیتر از نسل قبلی خود نیز بیش تر است.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹
مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹

قیمت و تجهیزات این خودرو مشابه هاچ بک آن است که در شش نسخه و با گیربکس های دستی و اتوماتیک به همراه دو آپشن موتور دمش طبیعی ارائه می شود.

مدل های G۲۰ این خودرو به موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر atmo بنزینی با قدرت ۱۱۴ کیلووات و گشتاور ۲۰۰ نیوتون متر مجهز می شود و مدل های G۲۵ آن دارای موتور ۲.۵ لیتری atmo چهار با قدرت ۱۳۹ کیلووات و گشتاور ۲۵۲ نیوتون متر هستند.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹
مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹

هر دو موتور این خودرو با گیربکس دستی شش سرعته ارائه می شوند و گیربکس اتوماتیک شش سرعته با هزینه مازاد هزار دلاری برای آن موجود است. تکنولوژی استارت استاپ برای هر دو موتور این خودرو ارائه می شود و مصرف سوخت آن ها به ترتیب ۶.۱ و ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

همچون مدل هاچ بک این خودرو، تمام نسخه های سدان مزدا ۳ از مجموعه ای از سیستم های ایمنی اکتیو و کمک راننده بهره می برند که شامل ترمز اضطراری خودکار، کمک ثبات در مسیر، هشدار تغییر مسیر، شناسایی علائم راهنمایی و هشدار مانع جلو است.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹
مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹

از دیگر هایلایت های این خودرو می توان به سیستم سرگرمی اطلاعاتی ۸ اینچی با ناوبری ماهواره ای، اپل کارپلی و اندریود اتو، کروز کنترل، رادیوی دیجیتال DAB+ سیستم صوتی هشت بلندگو، رینگ های ۱۶ اینچی آلیاژی، دکمه استارت و چراغ های LED خودکار و برف پاک کن های حساس به باران اشاره کرد.

 

منبع : خبر ماشین

 

مقالات مرتبط:

مقایسه مزدا 3 جدید و سراتو سایپا

مقایسه مزدا 3 و ماکسیما

مقایسه مزدا 2 و رنو ساندرو 

راهنمای خرید مزدا 3 دست دوم

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها