معرفی کیا کادنزا 2020

فهرست مطالب


کمپانی کیا، نسخه فیس لیفت کادنزا را معرفی نمود که تغییرات نسبتا زیادی را در مقایسه با قبل تجربه کرده است. کادنزا در کشور کره جنوبی با نام K7 شناخته می‌شود و این نسخه جدید، سه سال پس از عرضه نسخه اصلی معرفی شده است.

مهم‌ترین تغییر در کادنزا 2020 در نمای جلو رخ داده و چراغ‌ها به همراه جلو پنجره بازطراحی شده‌اند. همچنین بخش زیرین سپر جلو، شکل جدیدی دارد و با تریم کروم همراه شده است.

در نمای عقب، چراغ‌های جدیدی دیده می‌شود که به یکدیگر متصل شده‌اند. خروجی‌های اگزوز شکل دکوری دارند و خروجی‌های اصلی در زیر سپر قرار گرفته‌اند. این خروجی‌های دکوری هم با نوار کرومی به یکدیگر متصل شده‌اند.

 معرفی کیا کادنزا 2020
معرفی کیا کادنزا 2020

این فیس لیفت بزرگ تنها سه سال پس از عرضه‌ی دومین نسل کادنزا رخ داده و دربردارنده‌ی تغییرات ظاهری چشمگیر در نمای جلو و عقب است.

 معرفی کیا کادنزا 2020
معرفی کیا کادنزا 2020

واضح‌ترین تغییر صورت گرفته به چراغ‌های جلو مربوط می‌شود که آرایش متفاوت و روان‌تری داشته و دیلایت های جدید LED و بخشی از چراغ‌ها ترکیب جدیدی با جلوپنجره دماغه ببری ایجاد کرده‌اند. چراغ‌ها به سپر هم می‌رسند تا شکل Z را ایجاد کنند. همچنین مه شکن‌های مکعب یخی کادنزای قبل از فیس لیفت در این نسخه دیده نمی‌شوند. تکمیل کننده‌ی تغییرات جلوی خودرو بخش پایینی سپر جلوست که هم‌اکنون دارای تریم کروم پهن است.

در نمای عقب چراغ‌هایی نصب شده‌اند که با یک نوار قرمزرنگ به یکدیگر متصل شده‌اند. در بخش مرکزی هم دوربین دید عقب دیده می‌شود. شاید یکی از مواردی که درباره‌ی کادنزا 2020 خوب نباشد خروجی‌های اگزوزی باشد که تنها به‌صورت دکوری وجود دارند و خروجی اصلی اگزوز زیر سپر قرار دارد. سپر عقب نیز دارای میله‌ی کرومی بوده و همین متریال در دور خروجی‌های اگزوز غیرواقعی هم دیده می‌شوند.

داخل کابین هم تغییرات بزرگی دیده می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها پشت آمپرهای تمام دیجیتالی است. صفحه لمسی  کیا کادنزا 2020 به‌طور قابل‌توجهی پهن‌تر از قبل بوده و همین امر باعث شده ورودی‌های هوای مرکزی داخل کابین به زیر صفحه‌نمایش نقل مکان کنند. هر دو صفحه‌نمایش داخلی از نوع 12.3 اینچی بوده و ظاهری پیشرفته به داشبورد بخشیده‌اند.

 معرفی کیا کادنزا 2020
معرفی کیا کادنزا 2020

دکمه‌های روی کنسول مرکزی نیز مدرن‌تر از قبل به نظر می‌رسند و خبری هم از ساعت آنالوگ نیست. بخش ذخیره‌ای نیز زیر دکمه‌های جدید سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته تا کنسول مرکزی ظاهر تمیزتری داشته باشد.

 معرفی کیا کادنزا 2020
معرفی کیا کادنزا 2020

کیا مشکل اهرم تعویض دنده را نیز با نصب نمونه‌ای بهتر و ارگونومیک‌تر رفع کرده است. زیر اهرم تعویض دنده هم دکمه‌های به‌روز شده برای چندین ویژگی از جمله صندلی‌های گرم و سرد شونده، غربیلک فرمان گرم شونده و ترمز پارک برقی تعبیه شده‌اند. یک دکمه‌ی جدید هم برای انتخاب حالت رانندگی در نظر گرفته شده است.

از آنجایی که زبان کره‌ای ما خیلی خوب نیست بنابراین خیلی نمی‌فهمیم که کیا در سایت کوچک مخصوص این خودرو به چه چیزهایی اشاره داشته اما احتمالاً درباره‌ی سیستم‌های کمک‌راننده‌ی پیشرفته، پیشرانه‌های 2.5 و 3 لیتری بنزینی و نسخه‌ای هیبریدی اشاره کرده است. احتمالاً در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد.

 معرفی کیا کادنزا 2020
معرفی کیا کادنزا 2020
 معرفی کیا کادنزا 2020
معرفی کیا کادنزا 2020
منبع : اتوماید
این مقالات شاید برای شما هم جذاب باشد:

مقایسه هیوندای توسان و کیا اسپورتیج 2017

مقایسه هیوندای سوناتا و کیا اپتیما 2017

رنو مگان بخرم یا کیا سراتو؟

تویوتا کرولا و کیا سراتو دو رقیب قدرتمند از آسیای شرقی

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها