بهترین خودروهای آلمانی با بودجه یک و نیم میلیارد تومان

فهرست مطالب


در این مقاله از سری مقالات مجله همراه مکانیک، قصد داریم بهترین خودروهای آلمانی با بودجه یک و نیم میلیارد تومان را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد خرید خودرویی آلمانی با این بودجه را دارید، با ما همراه باشید.

خودروهای آلمانی با بودجه یک و نیم میلیارد تومان

فهرست خودروهای آلمانی پیشنهادی با این بودجه در حال حاضر به شرح زیر است:

  • بنز E200 فول مدل 2011
  • بی ام و z4 فول مدل 2014
  • بی ام و سری 1 EXECUTIVE 120I مدل 2018
  • بنز CLS 350 فول مدل 2008

البته که فهرست خودرو‌های با این بودجه یقیناً مفصل‌تر است و ما در این مقاله تنها به بررسی خودرو‌های مدل‌ بالاتر بسنده کرده‌ایم.

بنز E200 فول 2011

e200

بنز E200 فول 2011 اولین خودروی فهرست پیشنهادی خرید خودروهای آلمانی با بودجه یک و نیم میلیارد تومان است. سدان لوکس سایز متوسط مرسدس بنز که تاکنون 5 نسل از آن تولید شده و در جهان به فروش رفته است. خودروهای این کلاس در نسخه‌های مختلف و با موتورهای متفاوتی عرضه می‌شوند. در میان محصولات این کلاس، ضعیف‌ترین پیشرانه مربوط به نسخه E200 است که از یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی در آن استفاده شده است.

[hm_sell_form_inline]

کلاس E یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین محصولات بنز محسوب می‌شود که در ایران نیز یکی از پرفروش‌ترین سدان‌های این کمپانی متعلق به همین کلاس بوده است. بنز E200 از گذشته تا امروز موردتوجه بسیاری بوده است و بازار خرید و فروش دست‌دوم خوبی دارد. در کل اگر با آپشن‌های کم (به نسبت خودروهای امروزی) و تریم ساده کابین مشکلی نداشته باشید بنز E200 فول 2011 می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

بی ام و z4 فول مدل 2014

بی ام و z4 فول مدل 2014

خودروی اسپرت کامپکت شرکت BMW، بی ام و z4 فول مدل 2014 دیگر خودروی حاضر در فهرست پیشنهادی خرید خودروهای آلمانی با بودجه یک و نیم میلیارد تومان است. این خودرو نسل پنجم بی ام و Z4 است که از سال 2010 توسط پرشیا خودرو وارد کشور شده است. Z4 یکی از اسپرت‌ترین خودروهای حاضر در ایران است که در واقع یک رودستر محسوب می‌شود.

این خودرو هندلینگ جذاب و خوبی دارد و با گذشت تقریباً 7 سال از زمان عرضه طراحی آن قدیمی به ‌نظر نمی‌رسد. استهلاک بالا و فرمان  تنبل نسبت به پورشه باکستر و دریافت تنها 3 ستاره ایمنی از تست‌های تصادف یورو ان کپ از معایب این آلمانی جذاب محسوب می‌شود. در کل اگر نگرانی بابت هزینه‌های تعمیر و نگهداری بی ام و z4 فول مدل 2014 ندارید و از علاقه‌مندان خودروهای اسپرت هستید، این خودرو گزینه مناسبی به ‌نظر می‌رسد.

بی ام و سری 1 EXECUTIVE 120I مدل 2018

خودروهای آلمانی با بودجه یک و نیم میلیارد تومان

بی ام و سری 1 EXECUTIVE 120I مدل 2018، دیگر خودروی حاضر در فهرست پیشنهادی خرید خودروهای آلمانی با بودجه یک و نیم میلیارد تومانی است. عملکرد مناسب در شتاب‌گیری و آپشن‌های نسبتاً خوب از عمده مزایای این خودروی کامپکت آلمانی محسوب می‌شوند. اگر چه در بخش کابین به‌طور گسترده‌ای از پلاستیک برای قسمت داشبورد و پنل درها استفاده شده است، اما کیفیت بالای این پلاستیک چندان توی ذوق نمی‌زند و خریداران را ناامید نمی‌کند.

ب ام و سری 1 وارداتی پرشیا خودرو در دو نسخه 120i و 125i عرضه شده است که هر دو یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر در قلب خود دارند. در کل بی ام و سری 1 EXECUTIVE 120 در میان هاچبک‌ها گزینه‌ی خوبی به ‌نظر می‌رسد.

بنز CLS 350 فول مدل 2008

بنز CLS 350 فول مدل 2008

مرسدس بنز CLS350 فیس قدیم، دیگر خودروی حاضر در فهرست پیشنهادی خودروهای آلمانی است. این کوپه چهاردر اولین بار سال 2004 به سبد محصولات این کمپانی آلمانی وارد شد و اگرچه در سال‌های بعد، شاهد نسل‌های مختلفی از این خودرو بوده‌ایم اما از نظر ظاهری بنز CLS همچنان ‌به اصول اولیه طراحی خود وفادار مانده است. در کل اگرچه به‌ظاهر با خودرویی تقریباً نسل قدیمی‌تر طرف هستیم اما همچنان بنز CLS 350 فول‌مدل 2008 جذاب به نظر می‌آید. فراموش نکنید که هزینه نگهداری این خودرو کمی بالاست و آپشن‌های کمتری نسبت به مبلغ پرداختی در اختیار شما می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها