با یک میلیارد تومان کره‌ای یا ژاپنی چی بخرم؟

فهرست مطالب


در این مقاله از سری مقالات مجله همراه مکانیک، قصد داریم به بررسی خودرو‌های کره‌ای یا ژاپنی‌ یک میلیارد تومان در بازار خودرو ایران بپردازیم. پس اگر قصد خرید خودرویی با این بودجه را دارید، با ما همراه باشید.

خودرو‌های کره‌ای یا ژاپنی یک میلیارد تومان

خودرو‌های کره‌ای یا ژاپنی یک میلیارد تومان حال حاضر بازار ایران به شرح زیر است:

  • هیوندای النترا فول وارداتی AD مدل 2018
  • هیوندای سوناتا هیبرید GLS پاکرو مدل 2017
  • میتسوبیشی ASX تیپ 4 (فول) مدل 2017
  • هیوندای توسان فول تک دیفرانسیل – TL مدل 2017
  • نیو کوراندو پرمیوم پلاس مدل 2017

البته که لیست خودرو‌های با این بودجه یقینا مفصل‌تر است و ما در این مقاله تنها به بررسی خودرو‌های مدل بالا‌تر بسنده کرده‌ایم.

هیوندای النترا فول وارداتی AD  مدل 2018

هیوندای النترا فول وارداتی AD  مدل 2018

اولین گزینه خودرو‌های کره‌ای یا ژاپنی یک میلیارد تومان که به بررسی آن خواهیم پرداخت، هیوندای النترا فول وارداتی AD  مدل 2018 است. هیوندای النترا سدان کامپکت کره‌ای است که چندین نسل از آن‌ تا ‌به‌حال وارد بازار خودرو شده است. طراحی جذاب خودرو، کوپل شدن دقیق موتور و گیربکس، عایق بندی خوب کابین، سیستم ترمز اطمینان بخش و همچنین توان مناسب پیشرانه خودرو نسبت به وزن آن، از مهم‌ترین مزایای هیوندای النترا است.

درحال‌ حاضر امکان خرید این خودرو در بازار دست‌دوم وجود دارد. اگرچه رقبای اصلی این خودرو هیوندای سوناتا هیبرید و کیا سراتو هستند اما هیوندای النترا به دلیل برخورداری از ‌بازار‌ دست دوم بهتر و همچنین کیفیت ساخت بالا، گزینه ‌محبوب‌تری قلمداد می‌شود.

میتسوبیشی ASX تیپ 4 (فول) مدل 2017

خودرو‌های کره‌ای یا ژاپنی یک میلیارد تومان

میتسوبیشی ASX تیپ 4 (فول) مدل 2017، دیگر خودرو حاضر در لیست خودرو‌های کره‌ای یا ژاپنی یک میلیارد تومان است. این خودرو سومین نسل از نوع خود است و در بازارهای جهانی به نام اوتلندر اسپرت شناخته می‌شود. طراحی جذاب، کیفیت مناسب قطعات و سیستم تعلیق و فرمان پذیری خوب از مزیت‌های این کراس اوور کامپکت ژاپنی است. همچنین سیستم چهارچرخ متحرک 4WD نیز نقطه قوت این خودرو در مقابل رقبای کره‌ای است. میتسوبیشی ASX نیز مانند دیگر هم‌وطن خود، میتسوبیشی اوتلندر به علت شرایط خدمات پس از فروش نامناسب از بازار دست‌دوم خوبی برخوردار نیست.

هیوندای توسان فول تک دیفرانسیل – TL مدل 2017

خودرو‌های کره‌ای یا ژاپنی یک میلیارد تومان

یکی دیگر از خودرو‌های کره‌ای یا ژاپنی یک میلیارد تومان، خودرو محبوب آسان موتور، هیوندای توسان فول تک دیفرانسیل – TL مدل 2017 است. این خودرو با ظاهر نه‌چندان جذاب و بسیار معمولی تجربه فروش بسیار موفقی را نه‌تنها در ایران، بلکه در سراسر دنیا تجربه کرده است. نسل سوم این خودرو در سال 2016، با ظاهری به‌روز‌تر و هم‌زمان با بازارهای جهانی در ایران نیز عرضه شد.

کیفیت و امکانات رفاهی بالا در کنار امنیت، توسان را به خودرویی محبوب و پرفروش تبدیل کرده است. تنها نکته قابل انتقاد نسبت به توسان، موتور 2 لیتری نه‌چندان قدرتمند آن است که توانایی تولید 164 اسب بخار قدرت را دارد.

نیو کوراندو پرمیوم پلاس مدل 2017

نیو کوراندو پرمیوم پلاس مدل 2017

آخرین گزینه لیست خودرو‌های کره‌ای یا ژاپنی یک میلیارد تومان که بررسی آن خواهیم پرداخت ، کراس‌اوور ساب‌کامپکت کره‌ای شرکت سانگ یانگ، کوراندو پرمیوم مدل 2017 است. نسل جدید این خودرو در سال 2015 وارد بازار‌های جهانی شد و توسط رامک خودرو در ایران نیز عرضه شد. این خودرو بر خلاف نسل قبلی که آفرود محسوب می‌شد، خودرویی شهری است و به همین علت در بدو فروش چندان مورد استقبال قرار نگرفت.

سانگ یانگ نیو کوراندو در ایران در دو تیپ: اپتیموم و پرمیوم عرضه شده است که تفاوت این دو تیپ تنها درآپشن‌ها و امکانات رفاهی آن‌ها است. پیشرانه به‌کار گرفته شده در کوراندو 2 لیتری است که قدرتی برابر 150 اسب بخار تولید می‌کند و در کل با خودرویی سریع و چالاک روبرو نیستیم. از طرفی دیگر خدمات پس از فروش نه چندان رضایت بخش رامک خودرو، بازار دست دوم این خودرو را از رونق انداخته است و در مقایسه با رقبایی چون هیوندای توسان ویا سوزوکی ویتارا چندان مورد علاقه خریداران نیست.

مزایای فروش سفارشی خودرو

مزایای بی‌نظیر فروش سفارشی خودرو به شرح زیر است:

  • با تماس شما، کارشناسان همراه مکانیک در محل حاضر شده و خودروی شما را به‌صورت تخصصی و رایگان، کارشناسی و بررسی می‌کنند.
  • پس از انجام کارشناسی، خودروی شما توسط همراه مکانیک در سایت‌های معتبر و سایت شرکت آگهی می‌شود.
  • فروشنده به هیچ تماسی از سمت خریداران پاسخ نمی‌دهد، چرا که شماره شما در آگهی درج نمی‌شود و این مشاوران همراه مکانیک هستند که به همه‌ی تماس‌ها پاسخ داده تا زمانی‌که مشتری مناسب را پیدا کنند.
  • لازم نیست شما با واسطه‌های متعدد خودرو مواجه شوید.
  • از بازدیدهای غیرضروری جلوگیری شده و در زمان شما بسیار صرفه‌جویی خواهد شد.
  • در نهایت هنگام عقد قولنامه به کمک مشاور حقوقی ما، لذت فروش بی‌دغدغه‌ی خودرو را تجربه خواهید کرد.
  • شما هیچ هزینه‌ای بابت دریافت این خدمات پرداخت نخواهید کرد و کلیه مراحل رایگان است.

بیشتر بخوانید:

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها