معرفی میتسوبیشی ASX مدل ۲۰۲۰

فهرست مطالب


مدل ۲۰۱۹ میتسوبیشی ASX در حالی معرفی شد که شرکت میتسوبیشی فروش بیش از ۱.۳ میلیون دستگاه در ۹۰ کشور دنیا را برای آن به ثبت رسانده بود.
ASX جدید در نمای روبرو دستخوش تغییرات زیادی شده که از آن جمله می توان به تغییر درب پیشرانه، تغییر کامل چراغ ها و سیستم روشنایی اشاره نمود.
میتسوبیشی ASX مدل ۲۰۲۰
میتسوبیشی ASX مدل ۲۰۲۰
به کار گیری هر چه بیشتر قطعات کرومی ظاهر ASX را نسبت به نسخه ی پیشین زیباتر نموده و سپر بلند آن که در بخش پایینی با دیفیوزر عقب خودرو تناسب دارد، ASX‌ را بلند قامت تر و قدرتمند تر نشان می دهد
نمای جانبی ASX ۲۰۲۰ تغییرات زیادی را تجربه نکرده و میتسوبیشی تنها با افزودن قطعه ای کرومی به انتهای خط موربی که از دستگیره ی درب عقب آغاز می شود سعی در ارتقای ظاهری این بخش داشته است.
گرافیک داخلی چراغ های عقب ASX به روز رسانی شده و رنگ و لعاب جدید آن در کنار سپر جذاب عقب که دیفیوزری براق را در بر دارد، نمای عقب این اتومبیل را عریض تر و  بسیار اسپرت تر از قبل به نمایش گذاشته اند.
میتسوبیشی ASX مدل ۲۰۲۰
میتسوبیشی ASX مدل ۲۰۲۰
ASX ۲۰۲۰ با سه رنگ جدید با نام های Red Diamond ، Sunshine Orange و  Oak Brown قابل سفارش خواهد بود.
فضای داخلی میتسوبیشی ASX تغییر چندانی نکرده و هرچند که به انداره ی نمای خارجی آن هیجان انگیز نیست اما  طراحی و کیفیت مناسب مواد به کار گرفته شده، فضایی چشم نواز را مقابل چشم سرنشینان قرار داده اند.
اندازه ی نمایشگر مرکزی کابین افزایش یافته و این نمایشگر ۸ اینچی قادر به نمایش اطلاعات ترافیکی از طریق اتصال به اینترنت بوسیله ی تلفن همراه است.
نرم افزار به روز رسانی شده ی این نمایشگر قادر به پخش فیلم هایی که از طریق درگاه USB‌ به آن منتقل می شوند است اما تنها در صورت توقف خودرو این تصاویر را نمایش خواهد داد.
میتسوبیشی ASX مدل ۲۰۲۰
میتسوبیشی ASX مدل ۲۰۲۰
سیستم ناوبری Tom Tom نیز بر روی  تیپ های بالاتر ASX قرار می گیرد و به زودی برنامه ای جهت نمایش سرعت، دور موتور و دیگر اطلاعات و هشدار های خودرو بر روی این نمایشگر قابل نصب خواهد بود که در صورت اتمام سوخت، مسیر نزدیک ترین پمپ بنزین را در اختیار راننده قرار می دهد.
ASX ۲۰۲۰ همچنین به سیستم ایمنی پرهیز از برخورد با روبرو و رادار نقاط کور مجهز بوده و بدنه ی مستحکم آن نیز از سرنشینان در برابر ضربات محافظت خواهد کرد.
میتسوبیشی ASX مدل ۲۰۲۰
میتسوبیشی ASX مدل ۲۰۲۰
نمونه های اروپایی میتسوبیشی ASX ۲۰۲۰ به یک پیشرانه ی ۲ لیتری مجهز بوده که شرکت سازنده هنوز جزئیات دقیق تری را از آن منتشر نکرده است. پیشرانه ی مذکور به طور استاندارد با یک جعبه دنده ی ۵ سرعته ی دستی جفت می شود اما در تیپ های بالاتر، نمونه ی CVT که قابلیت تعویض بین ۶ دنده در حالت اسپرت را به راننده می دهد، وجود خواهد داشت.
میتسوبیشی ASX مدل ۲۰۲۰
میتسوبیشی ASX مدل ۲۰۲۰
شرکت میتسوبیشی از پیشرانه ی ۱.۶ لیتری دیزل که در نسخه ی پیشین ASX‌ قرار داشت اطلاعاتی منتشر نکرده است و احتمالاً ASX دیگر با این پیشرانه تولید نخواهد شد اما امکان انتخاب مشتری بین نمونه های دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل، همچنان وجود دارد.
منبع : مجله خودرو
مقالات مرتبط:

مقایسه نیسان ایکس تریل 2018 و میتسوبیشی اوتلندر PHEV 

مقایسه شاسی بلندهای محبوب اسپورتیج، توسان، میتسوبیشی ASX و ام جی GS

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها