خودروهای با کیفیت 100 تا 150 میلیونی که طرفدار ندارند!

فهرست مطالب


تبلیغات سنگین و زرق و برق پروموت نمایندگی‌های فروش خودرو، گاها متقاضی خرید را از انتخاب خودرویی که بتواند همه نیازهای وی را برآورده کند و کیفیت لازم را داشته باشد، منحرف می‌سازد. در این بین جو بازار نیز در انتخاب خودرو بسیار موثر است. کشش بازار به سمت خودروهای بیش‌تر دیده شده، در بسیاری از موارد چشم فرد خریدار را بر دیگر خودروهای با کیفیتی که ممکن است با صرف همان هزینه بتواند بخرد می‌بندد.

اگر قصد فروش خودرو خود را دارید با همراه مکانیک بدون یک دقیقه اتلاف وقت خودرو خود را بفروشید 

برای فروش خودرو رایگان و بدون پاسخ به یک تماس اینجا کلیک کنید 

بازار پرتلاطم خودرو این روزها علاوه بر حضور همیشگی و پررنگ دلالان، با افزایش قیمت بی‌سابقه‌ای روبه‌رو بوده و بسیاری از افراد را در انتخاب خودروی مورد نیاز خود سردرگم کرده است. با این حال هنوز هم با بررسی دقیق‌تر بازار خودرو و صرف تامل بیشتر، می‌توان از خریدی که بعدا ما را پشیمان کند جلوگیری کنیم و حداقل چند سالی از بابت خودرویی که هر روز با آن سر و کار داریم خیال خود را راحت کنیم. امروز در این مقاله از همراه مکانیک می‌خواهیم به شما خودروهای با کیفیت 100 تا 150 میلیونی که طرفدار ندارند را معرفی کنیم تا شاید اگر قصد خرید دارید و بین چند خودرو مردد مانده‌اید، این گزینه‌ها را نیز مد نظر قرار دهید. با ما همراه باشید.

اوانته

هیوندا اوانته
هیوندا اوانته

هیوندا اوانته یکی از محبوب‌ترین خودروهای شرکت هیوندای است که در دهه ۹۰ میلادی به بازار معرفی شد و خیلی زود به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب جای خود را در میان مردم باز کرد. اوانته که با نام الانترا در بازارهای جهانی شناخته می‌شود، سرانجام در سال 84 به کشور وارد شد و روی خط مونتاژ رفت. اوانته در ایران با استقبال بالایی روبه‌رو شد اما این خودرو پس از چند سال به دلیل افزایش تحریم‌ها و در پی آن تمایل بازار به محصولات چینی، نتوانست آن طور که باید و شاید جای خود را تثبیت کند و سال . این خودروی کره‌ای مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 2000 سی‌سی است که توان تولید 140 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه را دارد.

هیوندا اوانته
هیوندا اوانته

این خودرو استاندارد آلایندگی یورو 3 را در اختیار دارد و به ازای هر صد کیلومتر رانندگی 7.6 لیتر بنزین مصرف می‌کند. اوانته دو نوع گیربکس 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک در خود تعبیه کرده و به دلیل هماهنگی خوب گیربکس با موتور، سواری بسیار خوبی را برای راننده رقم می‌زند. ظاهر هیوندای آوانته اگرچه به نظر قدیمی و کلاسیک به‌نظر می‌رسد، اما هنوز هم می‌توان آن را به بسیاری از خودروهایی چینی روز ترجیح داد. کیفیت خوب بدنه و اجزای بکار رفته در اتاق نیز خودرو را از دیگر محصولات هم‌قیمت چینی جدا می‌کند. این سدان خانوادگی کره‌ای، یکی از خودروهای با کیفیت 100 تا 150 میلیونی است که این روزها طرفدار ندارد اما می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد.

جیلی امگرند اتومات ۲۰۱۴

جیلی امگرند
جیلی امگرند

با شنیدن نام محصولات چینی هر کسی به یاد کیفیت پایین و درجه چند می‌افتد؛ اما شرکت خودروسازی جیلی با معرفی امگرند 7 یک در سال 2009 معادلات را بر هم زد و فراتر از انتظار عمل کرد. این سدان کامپکت چینی در سال 91 وارد بازار ایران شد و با توجه به کیفیت قابل‌قبول و فروش خوبی که حتی در اروپا داشت، نگاه‌های بسیاری را به سمت خود جلب کرد. جیلی امگرند 7 مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 1800 سی‌سی است که توان تولید 138 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه را دارد. این خودرو استاندارد آلایندگی یورو 4 را در اختیار دارد و به ازای هر صد کیلومتر رانندگی 7.2 لیتر بنزین مصرف می‌کند امگرند 7 که با نام‌های دیگری چون جیلی امگرند و جیلی EC7 هم شناخته می‌شود، یکی از معدود خودروهای چینی است که توانسته با ظاهر خوب خود و عملکرد فنی کاملا شانه‌به‌شانه با رقبا، فراتر از انتظارها ظاهر شود . نمونه کم کارکرد و کارشناسی شده جیلی امگرند اتومات ۲۰۱۴ یکی از گزینه‌های خوب در بازه قیمتی 100 تا 150 میلیون تومان است که با وجود کیفیت بالا، چندان در بازار این روزها طرفدار ندارد.

ام‌وی‌ام ۵۵۰

ام‌وی‌ام ۵۵۰
ام‌وی‌ام ۵۵۰

ام‌وی‌ام 550 (MVM 550) یا همان E5، یکی دیگر از محصولات شرکت چینی چری است که در سال 2013 روانه بازار کرد. این سدان خانوادگی بر پایه خودروی سلف خود یعنی ام‌وی‌ام 530 یا A5 ساخته‌شده ‌‎است. شرکت مدیران‌خودرو در همان سال این خودرو را مونتاژ و وارد کشور کرد و در دو نسخه دنده‌ای و خودکار به‌فروش رساند. ام‌وی‌ام 550 مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 1970 سی‌سی است که توان تولید 140 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه را دارد. این خودرو استاندارد آلایندگی یورو 4 را در اختیار دارد و به ازای هر صد کیلومتر رانندگی 6.5 لیتر بنزین مصرف می‌کند. موتور ام‌وی‌ام 550 عملکرد نسبتا خوبی دارد و در کنار ویژگی نظیر جادار بودن، به انتخاب بسیار مناسبی برای خانواده‌ها تبدیل شده است. در این بین آپشن‌های فراوانی مانند نمایشگر لمسی 7 اینچی، مسیریاب، نقشه‌خوان، سنسور پارک خودرو، سانروف، گیربکس تیپ‌ترونیک، بلوتوث، صندلی‌های چرمی و … در این سدان چینی جای گرفته‌اند که با توجه به قیمت نسبتا پایین خودرو، گزینه معقول و قابل بررسی در محدوده 100 تا 150 میلیون تومان است، اما بازار به این خودروی چینی هم چندان تمایلی نشان نمی‌دهد.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

ام وی ام 550 نخریم 

با معایب mvm 550 آشنا شوید

معایب ام وی ام 530

معایب ام وی ام 110

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
4 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها
Ali
1398-12-25 22:24

بازار خرابش به کنار روی چه حسابی میگید ماشین خوبیه؟؟؟

محمد رحیمیان
1399-01-09 19:10
پاسخ به  Ali

کدوم خودرو

سجاد
1398-12-07 14:19

تو ی پس میگید ام وی ام 550 نخرید هزینه نگهداریش بالاست اینجا میگید بخرید قضیه چیه؟

محمد رحیمیان
1398-12-10 20:46
پاسخ به  سجاد

اینجا هم میگیم نخرید چون طرفدار نداره و از دست بازار دومش گیر میکنید