بهترین خودروهای چینی 700 میلیونی

فهرست مطالب


در مقاله پیش رو قصد داریم بهترین خودروهای چینی ۷۰۰ میلیون تومانی را به حضورتان معرفی کنیم اگر قصد خرید در این بازه قیمت را دارید و می‌خواهید بهترین انتخاب را با توجه به مزیت‌های هر مدل داشته باشید، به ادامه این مقاله مفید و کاربردی از همراه مکانیک توجه بفرمایید.

هایما اس ۷ توربو پلاس مدل ۱۴۰۰

s7

بعد از توقف کوتاهی که در خط تولید هایما S7 توربو طی سال ۹۹ به وجود آمد، شرکت ایران خودرو تصمیم گرفت مدل توربو پلاس این خودرو را با اعمال برخی تحولات جزئی ظاهری و همچنین بهینه‌تر ساختن مصرف سوخت، وارد بازار کند.

 به‌واسطه تحولاتی همچون اضافه شدن سامانه کنترل‌گر لمسی سیستم تهویه در قسمت تحتانی نمایشگر داشبورد، افزایش قطر این نمایشگر از ۷ به ۸ اینچ و نیز ارتقای کیفیت پنل پلاستیکی اطراف سیستم مالتی مدیا، از این به بعد سرنشینان هایما اس ۷ توربو با کابینی به‌روزتر از قبل مواجه خواهند شد. کاهش مصرف سوخت از ۹.۶ به ۸.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر هم یکی از بارزترین نقاط ضعف مدل پیشین را تحت پوشش قرار داده و هایما اس ۷ پلاس را به یکی از خودروهای مناسب در رده قیمتی ۷۰۰ میلیون تومان تبدیل کرده است.

[hm_sell_form_inline]

پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوشارژ این خودرو مشابه گذشته حدود ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و شتاب صفر تا صد ۱۰.۵ ثانیه را ارائه می‌دهد. درنتیجه از لحاظ عملکرد فنی نیز هایما S7 پلاس همچون گذشته یکی از متعادل‌ترین کراس اوورهای بازار خواهد بود. سواری نرم و راحت، کابین نسبتا جادار، گستردگی نسبی خدمات پس از فروش و وفور لوازم جانبی – یدکی، از جمله دیگر مزایای هایما اس ۷ توربو پلاس هستند که موجب می‌شوند تا ما این مدل را به عنوان یکی از بهترین خودروهای چینی ۷۰۰ میلیون تومانی به شما معرفی کنیم.

ریگان کوپا t210 مدل ۹۷

کوپا t210

ریگان کوپا T210 مدل ۹۷ یکی دیگر از بهترین خودروهای چینی ۷۰۰ میلیون تومانی است که شما می‌توانید نسخه کارکرده آن را در این بازه قیمتی خریداری کنید و از مزیت‌هایی همچون طراحی ظاهری متمایز و اسپرت، نمای داخلی چشم‌نواز، کابین جادار، امکانات رفاهی سطح بالا به‌ویژه در نسخه فول آپشن و همچنین توان و شتاب مطلوب بهره‌مند شوید.

پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ این خودرو در کنار گیربکس ۶ دنده اتوماتیک، توانی برابر با ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را به سمت محور جلو ارسال کرده و شتاب بسیار مناسب ۹.۲ ثانیه را رقم خواهد زد. همچنین وجود امکاناتی همچون رادارهای نقطه کور و تغییر لاین، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نمایشگر ۹ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، صفحه کیلومتر دیجیتال، ۶ کیسه هوا، درب اتوماتیک دوگانه، شارژر وایرلس، صندوق برقی هوشمند و سقف پانوراما با سانروف نیز از دیگر نقاط قوت کوپا  T210در بحث امکانات رفاهی به شمار می‌رود که باعث شده بتوانیم از محصول ریگان خودرو به عنوان یکی از مدل‌های مطرح و قابل‌قبول در رده قیمتی ۷۰۰ میلیون تومان نام ببریم.

چری آریزو ۶ مدل ۹۹

آریزو 6

اگر به دنبال یک سدان چینی خوش‌چهره و جذاب در رده ۷۰۰ میلیون تومان هستید، چری آریزو ۶ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در این گستره قیمتی باشد.

 آریزو ۶ ضمن دارا بودن ظاهر اسپرت و جوان‌پسند، از فضای داخلی مدرن و نسبتا باکیفیت سود می‌برد و کابینی جادار را در دسترس سرنشینان خود قرار می‌دهد. پیشرانه این خودرو از نوع ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ بوده که با مدل‌هایی همچون آریزو ۵ توربو و چری تیگو ۷ اشتراک کامل دارد. گیربکس CVT با ۹ دنده مجازی هم وظیفه انتقال قدرت پیشرانه به چرخ‌های جلو را بر عهده داشته و شتاب ۰ تا ۱۰۰ هیجان برانگیز ۹ ثانیه را برای این سدان ۱۳۵۸ کیلوگرمی رقم می‌زند. بنابراین شتاب جوان‌پسند و عملکرد فنی متناسب آریزو ۶ از مهم‌ترین مزایای آن به شمار می‌روند.

میانگین مصرف سوخت ۶.۴ لیتر به همراه بهره‌مندی از امکاناتی همچون سامانه‌های کنترل کشش و پایداری، ترمز پارک برقی، اتو هلد، اتولایت، فرمان برقی، نمایشگر لمسی ۹ اینچی، سیستم صوتی ۶ اسپیکر با ساب ووفر، نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان، ۶ کیسه هوا، گرمکن صندلی جلو و سانروف، از جمله دیگر نقاط قوت این سدان حدودا ۷۰۰ میلیون تومانی به حساب می‎آیند که باعث می‌شود بتوان از آن به عنوان یکی از بهترین خودروهای چینی در رده قیمتی مذکور یادکرد.

جک s5 نیوفیس مدل ۱۴۰۰

جک s5

بالاخره شرکت کرمان موتور مجاب شد دستی به سروگوش مدل محبوب جک اس۵ بکشد و نمونه فیس‌لیفت آن را در سال ۱۴۰۰ راهی میدان سازد. البته باید گفت که تغییر چهره این خودرو چندان شاخص و تاثیرگذار نبوده است؛ چراکه صرفا از یک جلوپنجره جدید استفاده شده و مه شکن‌های آن نیز مجددا طراحی شده است. در نمای جانبی و عقب نیز نمی‌توان تغییرات فاحشی نسبت به گذشته پیدا کرد.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید

آپشن‌های جک s5 فیس‌لیفت هم گرچه تفاوت زیادی با مدل پیشین ندارد، اما اضافه شدن دیلایت و کروز کنترل یکی از مهمترین ضعف‌های این خودرو را در حیطه آپشن‌های رفاهی برطرف ساخته است. مهمترین تغییر جک اس ۵ که آن را به یکی از گزینه‌های جذاب در رده قیمتی ۷۰۰ میلیون تومان تبدیل خواهد کرد، بهره‌مندی از پیشرانه جدید ۱.۵ لیتری توربو شارژ (مشابهkmc k7) به جای نمونه ۲ لیتری سابق بوده که به دلیل سود بردن از سامانه تزریق مستقیم سوخت GDi، راندمان بالاتری را برای این کراس اوور محبوب پدید خواهد آورد.

ترکیب پیشرانه جدید با گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه در کنار کاهش وزن خودرو سبب می‌شود تا بتوان به عملکرد فنی نسبتا مهیج و متقاعدکننده این کراس اوور چینی امیدوار بود. به علت بهره‌مندی از سیستم پاشش مستقیم سوخت و همچنین کاهش حجم موتور، میانگین مصرف سوخت S5 نیز ارقام پایین‌تری نسبت به قبل را نشان می‌دهد. با این تفاسیر به نظر می‌رسد خرید جک اس ۵ نیوفیس در بازه ۷۰۰ میلیون تومان امری معقول و منطقی خواهد بود.

چری تیگو ۷ اکسلنت مدل ۹۷

تیگو 7

چری تیگو ۷ اکسلنت یکی از بهترین خودروهای چینی ۷۰۰ میلیون تومانی بازار است که می‌توانید نسخه‌های کارکرده آن را در این محدوده قیمت خریداری کنید. طراحی ظاهری اسپرت، کابین مدرن و تقریبا جادار، سیستم تعلیق نرم، توان فنی مناسب، بهره‌مندی از امکانات رفاهی قابل‌قبول، لوازم یدکی در دسترس و بازار دست‌دوم پررونق از جمله دلایلی هستند که می‌توانند انگیزه خرید این خودرو را در بازه قیمت ۷۰۰ میلیون تومان به وجود آورند.

پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ مشترک با مدل‌های همچون آریزو ۵ توربو، آریزو ۶ و x55 به همراه جعبه‌دنده ۶ سرعته دوکلاچه، ترکیبی مطلوب را رقم زده تا این کراس اوور مدیران خودرو بتواند ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را به سوی چرخ‌های جلو بفرستد و شتاب صفر تا صد ۱۰.۲ ثانیه را ارایه دهد. میانگین مصرف سوخت تیگو ۷ اکسلنت نیز نسبتا پایین بوده و برابر با ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ارزیابی شده است.

ضمنا وجود امکاناتی همچون سامانه‌های کنترل کشش و پایداری، حسگرهای پارک و باران و فشار باد تایر، دیلایت، اتولایت، چراغ‌های مه شکن، فرمان برقی، نمایشگر ۹ اینچی داشبورد، دوربین‌های عقب و جانبی و ۳۶۰ درجه، ۶ کیسه هوا، تهویه اتوماتیک دوگانه، صندلی برقی راننده و سقف پانوراما، آینه‌های جانبی تاشو برقی و…، رفاه و امنیت دلگرم‌کننده‌ای را برای کاربران این خودرو به وجود می‌آورند. با این تفسیر اگر قصد خرید خودرو صفرکیلومتر در بازه ۷۰۰ میلیون تومان را ندارید، بهتر است حتما چری تیگو ۷ اکسلنت مدل ۹۷ را در صدر گزینه‌های خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید:

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
1 دیدگاه
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها
Badboy
1400-02-28 02:37

مفید بود فقط یه ایراد کوچک داره این مقاله و اونم اینکه با این قیمت 97 کوپا رویال میشه خرید فلگشیپ 900 و نیوفیس حدود 1050 قیمت داره.
البته میشه این رو هم اضافه کرد که زوتی با اختلاف از MVM کیفیت متریال بالاتر و برند لوکس تری رو داره. MVM و لیفان تو خود چین جزء ضعیف ترین برند شناخته شدن در مقابل زوتی، فاو، هونگچی، بورگوارد لوکس و با کیفیت هستن.
زوتی اولین برند بود که تونست تمام استانداردها برای ورود به بازار آمریکا رو پاس کنه.