همکاری استراتژیک شیپور و همراه مکانیک، آغاز تحول در خرید و فروش خودرو

فهرست مطالب


24 اردیبهشت، همکاری شیپور یکی از پلتفرم‌های موفق آگهی خرید و فروش خودرو و همراه مکانیک اولین و بزرگترین مرجع تخصصی کارشناسی فنی و بدنه خودرو در محل، با هدف افزایش امنیت و شفافیت در خرید و فروش خودرو آغاز شد.

 

محورهای این همکاری عبارتست از:

درخواست کارشناسی خودرو قبل از انتشار آگهی فروش:

در این خدمت، فروشندگان خودرو قبل از انتشار آگهی فروش خودرو در سایت شیپور می توانند از خدمت کارشناسی خودرو در محل همراه مکانیک استفاده کرده و گواهینامه کارشناسی خودرو را دریافت کند. این آگهی به صورت لحظه ای و آنلاین در سایت شیپور قرار میگیرد و خریدار می توانند به راحتی از وضعیت سلامت فنی و بدنه خودرو مطمئن شود.

درخواست کارشناسی در محل خودروهای آگهی شده:

در این خدمت بسیار مهم و کاربردی، خریداران می توانند برای هریک از آگهی‌های مدنظر خود در سایت شیپور، درخواست کارشناسی خودرو داده و بدون صرف زمان و یا انرژی، گزارش دقیق کارشناسی 150  تا  209 نقطه ای خودرو به همراه حدود قیمت واقعی خودرو را دریافت کنند. برای این منظور کافیست بر روی گزینه دریافت خدمات کارشناسی خودرو کلیک کرده تا کارشناسان همراه مکانیک در کمتر از 30 دقیقه در محل مدنظر حاضر شده و به کارشناسی فنی، بدنه و آپشن خودرو بپردازد. 

قیمت گذاری واقعی خودرو بر اساس آخرین قیمت معامله شده روز:

قیمت گذاری دقیق و واقعی خودروها بر اساس آخرین قیمت معاملات روز خودرو، خدمت دیگری است که در همکاری مشترک شیپور و همراه مکانیک ارائه می‌شود. در این روش قیمت گذاری که توسط همراه مکانیک ارائه می شود، با توجه به میزان کارکرد، شرایط فنی، بدنه، آپشن و بیمه خودروها و براساس آخرین معاملات شده روز خودرو قیمت‌ها تعیین می‌شود.

 

 

 

[penci_related_posts dis_pview=”no” dis_pdate=”no” title=”مقالات مرتبط :” background=”” border=”” thumbright=”yes” number=”4″ style=”list” align=”left” withids=”” displayby=”tag” orderby=”date”]

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها