اخذ وام میلیارد دلاری شرکت‌های خودرو سازی فیات کرایسلر، دایملر و تویوتا برای مقابله با بحران کرونا

فهرست مطالب


خودروسازان در سراسر دنیا با وجود بحران ویروس کرونا گزینه‌های زیادی برای تولید محصولات خود ندارند. با توجه به درخواست دولت‌ها بسیاری از کارکنان غیرضروری در خانه می‌مانند، پس طبیعی است که بسیاری از خودروسازان مجبور شوند تولیدات خود را متوقف کنند.

 طبق شرایط پیش آمده گروه خودرو سازی فیات کرایسلر، دایملر و تویوتا برای مقابله با بحران کرونا وام‌های میلیارد دلاری می‌گیرند.
جالب است بدانید که شرکت تویوتا به دنبال گرفتن وام ۹ میلیارد دلاری است. متاسفانه این شرکت به دلیل ویروس کرونا بسیاری از کارخانه‌های خودش در سراسر دنیا مثل فیلیپین، آمریکا، فرانسه، هند، برزیل و … را تعطیل کرده است. در آمریکا نیز کارخانه‌های تویوتا از ۴ فروردین تعطیل شدند. این شرکت امیدوار است بتواند تولید محصولاتش را از اول اردیبهشت ماه از سر بگیرد.

دایملر نیز دارای شرایط مشابهی مثل سایر خورو سازان معروف است. این خودروساز آلمانی قصد اخذ وام ۱۱ میلیارد دلاری را دارد و در حال مذاکره با وام‌دهندگان است. جالب است بدانید که دایملر هم کارخانه‌های خودش در سراسر دنیا را تعطیل کرده است. همچنین در کارخانه آلاباما مدت زمان شیفت کارکنان را کاهش داده است.
گروه فیات کرایسلر هم به دنبال کسب اعتبار اضافی است. این شرکت خودرو سازی قصد دارد از دو بانک تسهیلات اعتباری ۳.۸ میلیارد دلاری اخد نماید. بسیاری از کارخانه‌های این شرکت در آمریکای شمالی و سراسر دنیا تعطیل شده است. این تسهیلات به وام قبلی این شرکت به مبلغ ۸.۶ میلیارد دلار اضافه می‌شود.

شرکت خودروسازی فیات کرایسلر امیدوار است بتواند تولید محصولاتش در ایالات متحده و کانادا را از ۲۶ اردیبهشت از سر بگیرد.
شرکت خودروسازی فورد نیز هفته گذشته اعلام کرد برای تحمل بحران اقتصادی پیش‌رو باید از خط اعتباری خودش استفاده نماید. متاسفانه ویروس کرونا روی تولیدکنندگان مختلف دنیا از جمله خودروسازان تاثیر منفی زیادی داشته است.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

تعویض پلاک

مزایای سوزوکی گرند ویتارا

مشکل شاسی خودرو

سیستم برق خودرو

همه چیز در مورد طرح ترافیک

جعبه فیوز تندر 90

جعبه فیوز پژو 206

جعبه فیوز پژو پارس

 شکایت به خلافی خودرو

دریافت کارت سوخت

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها