با یک میلیارد و پانصد میلیون تومان چه خودروی شاسی‌بلندی بخرم؟

فهرست مطالب


در این مقاله از سری مقالات مجله همراه مکانیک، قصد داریم به بررسی شاسی بلندهای یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی در بازار خودروی ایران بپردازیم. پس اگر قصد خرید خودرویی با این بودجه را دارید، با ما همراه باشید.

شاسی‌بلندهای یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی

شاسی‌بلندهای یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی حال حاضر بازار ایران به شرح زیر است:

  • سورنتو نیمه فول UM مدل 2016
  • سانتافه دو دیفرانسیل فول – (GDI) DM 2400 مدل 2017
  • اوتلندر تیپ 5(7 نفره) – فیس جدید مدل 2018
  • تویوتا راو 4 مدل 2017
  • دی اس 6WR اتوماتیک مدل 2017

البته لیست خودرو‌های با این بودجه یقیناً مفصل‌تر است و در این مقاله به بررسی خودرو‌های مدل ‌بالاتر بسنده کرده‌ایم.

سورنتو نیمه فول UM مدل 2016

شاسی بلندهای یک میلیارد و پانصد میلیون تومان

اولین گزینه لیست شاسی‌بلندهای یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی که بررسی خواهیم کرد، سورنتو نیمه‌فول UM مدل 2016 است. تغییرات ظاهری جذاب در کنار امکانات رفاهی مناسب، از عوامل محبوبیت نسل جدید سورنتو در ایران بوده است.

[hm_sell_form_inline]

از دیگر مزایای سورنتو می‌توان به فضای داخلی جادار، سیستم فرمان‌پذیری و هندلینگ قابل‌اطمینان، میدان دید قابل‌تحسین و ترمز‌های بی‌نظیر آن اشاره کرد. در مجموع سورنتو خودروی بی‌آزاری‌ست که در بازار خودرو‌های دست‌دوم همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.

سانتافه دو دیفرانسیل فول – (GDI) DM 2400 مدل 2017

سانتافه دو دیفرانسیل

شاسی‌بلند سایز متوسط هیوندای، سانتافه دو دیفرانسیل فول – (GDI) DM 2400 مدل 2017 دیگر خودرو حاضر در لیست شاسی‌بلندهای یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی‌ست. هیوندای سانتافه خودرویی محبوب است که فروشی فوق‌العاده را در بازار ایران تجربه کرده. در حال حاضر بازار دست‌دوم این خودرو همچنان داغ است و به‌عنوان شاسی‌بلندی پرطرفدار شناخته می‌شود. فرمان‌پذیری خوب، سواری لذت‌بخش، عایق‌بندی خوب کابین در کنار امکانات رفاهی و آپشن‌های هیجان‌انگیز از مزایای این کره‌ای پرفروش به شمار می‌رود.

میتسوبیشی اوتلندر تیپ 3(5 نفره) – فیس جدید مدل 2018

میتسوبیشی اوتلندر

دیگر خودرو حاضر در لیست شاسی‌بلندهای یک میلیارد و پانصد میلیونی تومان که بررسی می‌کنیم، میتسوبیشی اوتلندر تیپ 3(5 نفره) – فیس جدید مدل 2018 است. اگرچه نسل قبلی اوتلندر در ایران پرقدرت ظاهر نشد اما نسخه فیس‌لیفت ظاهراً نسبت به برادر خود از اقبال بهتری در میان خریداران برخوردار بود. این شاسی‌بلند زیبای ژاپنی، خودروی پر ابهتی‌ست که از امکانات و تکنولوژی‌های باکیفیت روز دنیا نیز بهره کامل برده است.

 اگرچه کیفیت ساخت و مونتاژ میتسوبیشی اوتلندر وضعیت بسیار مطلوبی دارد و خودرویی خوش‌ساخت و باکیفیت محسوب می‌شود اما بازار دست‌دوم آن چندان پررونق به نظر نمی‌رسد. خدمات پس از فروش ضعیف، وضعیت تحریم‌ها و نبود قطعات گریبان‌گیر این ژاپنی جذاب شده و بر بازار دست‌دوم این خودرو تأثیر بسیاری گذاشته است.

تویوتا راو 4 مدل 2017

تویوتا راو 4

آخرین گزینه مورد بررسی ما از لیست شاسی‌بلندهای یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی، تویوتا راو 4 مدل 2017 است. طراحی به‌روز، تجهیزات رفاهی فراوان، کیفیت ساخت بالا و کیفیت بالای متریال به‌ کار رفته در کابین تویوتا راو 4، آن‌را به خودرویی عالی تبدیل کرده است که بی‌شک رضایت مشتریان را برآورده می‌کند. اگرچه رقبای اصلی این شاسی‌بلند ژاپنی در بازار ایران، هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، میتسوبیشی اوتلندر هستند اما خدمات پس از فروش مناسب و استهلاک پایین این خودرو جای شک و شبهه‌ای برای انتخابش باقی نمی‌گذارد.

با دانلود اپلیکیشن همراه مکانیک و استفاده از ابزار با پولم چی بخرم می‌توانید بهترین انتخاب را با توجه به بودجه خود داشته‌باشید.

بیشتر بخوانید:

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها