ارزان ترین خودروهای اتوماتیک بازار

فهرست مطالب


در این مقاله نگاهی به ارزان ترین خودروهای اتوماتیک بازار انداخته‌ایم تا شما بدانید که با بودجه‌های نسبتا پایین هم ماشین‌های دنده اتومات مناسب در بازار پیدا می‌شود؛ بنابراین اگر قصد خرید ماشین دنده اتومات ارزان دارید، لطفا به ادامه این مقاله همراه مکانیک توجه بفرمایید. گفتنی است که ما در این مطلب از اشاره به خودروهای اتوماتیک بسیار قدیمی خودداری کرده‌ایم.

معرفی ارزان ترین خودروهای اتوماتیک بازار ایران

برای شروع لیست، اولین خودرویی که به ذهن می‌رسد کوییک اتومات است:

کوییک اتوماتیک پلاس

اگر یک خودرو صفر کیلومتر ارزان‌ مجهز به گیربکس اتوماتیک نیاز دارید، اولین و در دسترس­ترین گزینه شما کوییک اتوماتیک پلاس خواهد بود. این خودرو از موتور مشترک با تیبا به قدرت ۸۷ اسب بخار و گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر به همراه گیربکس cvt ساخت پانچ بلژیک بهره می‌برد.

شتاب صفر تا صد کوییک اتوماتیک حدود 13.6 ثانیه است و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز نزدیک به ۷.۵ لیتر در 100 کیلومتر برآورد می‌شود. امکانات رفاهی نسبتاً بهتر از رقبا و همچنین ارزان بودن لوازم یدکی، از جمله مزیت‌های کوییک اتوماتیک پلاس به‌عنوان یک ماشین دنده اتوماتیک ارزان به شمار می‌روند.

کوییک سایپا

دانگ فنگ H30 کراس

دانگ فنگ اچ سی کراس یکی دیگر از خودروهای ارزان قیمت دنده اتومات موجود در بازار به‌حساب می‌آید. خصوصاً شما می‌توانید نمونه‌های کارکرده مدل ۹۶ آن را با بودجه‌های نسبتاً اقتصادی و مقرون به صرفه به‌عنوان یک خودروی ارزان مجهز به گیربکس اتومات تهیه کنید.

موتور این خودرو با پژو ۲۰۶ تیپ ۵، یعنی پیشرانه ۱۶ سوپاپ tu5 مشترک است و قدرتی معادل ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. سواری نسبتا نرم، بازار خرید و فروش تقریبا پررونق، فراوانی قطعات پیشرانه به دلیل اشتراک با دیگر تولیدات ایران خودرو و امکانات تقریبا متقاعدکننده، از مزیت‌های دانگ فنگ H30 کراس مدل ۹۶ به‌عنوان یک خودروی دنده اتومات ارزان به‌حساب می‌آیند.

دانگ فنگ h30

برلیانس H230

این محصول پارس خودرو نیز جزو ارزان‌ترین ماشین‌های دنده اتومات بازار دسته‌بندی می‌شود. موتور ۱.۵ لیتری با قدرت 102 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر به همراه گیربکس شش سرعته AMT، اجزای بخش فنی این خودرو را تشکیل می‌دهند.

طراحی ظاهری و داخلی نسبتا زیباتر از محصولات هم‌رده داخلی، کیفیت سواری قابل‌قبول، قطعات یدکی و لوازم بدنه نه‌چندان گران، بازار خرید و فروش متعادل و پرستیژ بالاتر از تولیدات قدیمی داخلی، از جمله نقاط قوت این ماشین چینی دنده اتومات ارزان به شمار می‌روند.

برلیانس h230

پژو پارس اتوماتیک

نمونه‌های کارکرده پژو پارس اتوماتیک مدل 95 جزو ارزان‌ترین خودروهای اتوماتیک بازار دسته‌بندی می‌شوند و شما می‌توانید با خرید آن یک سدان نسبتا جادار با پرستیژ مناسب، قطعات یدکی ارزان و توان فنی قابل‌قبول به‌دست آورید.

موتور tu5 در این خودرو قدرتی حدود ۱۰۵ اسب بخار را به گیربکس ۴ دنده اتوماتیک انتقال می‌دهد و توان فنی متعادلی را به‌منظور تأمین نیازهای خانوادگی در اختیار شما می‌گذارد. البته شتاب پژو پارس اتوماتیک نسبت به نمونه‌های دنده‌ای آن پایین‌تر است و چندان مهیج به نظر نمی‌رسد.

پارس اتومات

پژو ۲۰۷ اتوماتیک

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل 96 نیز به دسته ماشین‌های دنده اتوماتیک ارزان بازار، البته از نوع کارکرده تعلق دارد. این خودرو به همان موتور tu5 مجهز است و سامانه انتقال قدرت آن با جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک همراه شده است. طراحی ظاهری زیبا، پرستیژ اجتماعی مناسب، امکانات قابل‌قبول، سواری نسبتا نرم و دلنشین، قطعات یدکی فراوان و تاحدودی ارزان، از مزیت‌های پژو ۲۰۷ مدل 96 به‌عنوان یک ماشین دنده اتومات ارزان به‌شمار می‌روند.

ارزان ترین خودروهای اتوماتیک

ام وی ام x22 اسپرت اکسلنت

ام وی ام ایکس 22 لاکچری اتوماتیک مدل 96 یک ماشین دنده اتومات کارکرده نسبتا ارزان قیمت است و می‌تواند نیاز افرادی را که علاقه‌مند به خودروهای شاسی‌بلند هستند، هرچند به‌طور سطحی تا حدودی برآورده سازد. امکانات قابل‌قبول، طراحی ظاهری زیبا، خدمات پس از فروش گسترده و…، از مزیت‌های این کراس‌اوور دنده اتوماتیک ارزان خواهند بود.

ام وی ام ایکس 22

جمع‌بندی

در پایان مقاله « ارزان ترین خودروهای اتوماتیک بازار »  به عنوان جمع‌بندی باید بگوییم که اگر یک خودروی دنده اتومات ارزان صفر کیلومتر، با طراحی ظاهری قابل‌قبول در کلاس بدنه هاچ‌بک با قطعات یدکی نسبتا ارزان و فراوان و امکانات مناسب نیاز دارید، کوییک اتوماتیک فول پلاس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

دانگ فنگ H30 کراس با طراحی ظاهری متفاوت، امکانات مناسب، سواری نرم و قطعات پیشرانه ارزان گزینه بهتری برای خانواده‌های قشر متوسط با جمعیت کمی بالاتر به‌حساب می‌آید.

اچ30 کراس

پژو پارس اتوماتیک نیز به‌راحتی می‌تواند موردپسند اکثر مشتریان قرار گیرد؛ بازار خرید و فروش پر رونق و کابین جادار، دو مزیت اصلی این محصول پرفروش ایران خودرو به‌حساب می‌آیند.

 پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز یک هاچبک جذاب است که چابکی مناسب، قطعات یدکی فراوان، بازار خرید و فروش پر رونق و ظاهر زیبای آن باعث شده تا مشتریان زیادی تمایل به خرید این هاچبک ایرانی فرانسوی داشته باشند.

پژو 207

 در آخر نیز ام وی ام x22 اسپرت اکسلنت به افرادی توصیه می‌شود که می‌خواهند یک کراس‌اوور چینی نسبتاً ارزان قیمت، مجهز به گیربکس اتوماتیک با طراحی ظاهری زیبا و امکانات متعادل را تهیه کنند و قصد خرید خودروهای داخلی را ندارند. این افراد می‌توانند از ام وی ام ایکس ۲۲ لاکچری مدل 96 به‌عنوان یک خودروی کارکرده اتوماتیک ارزان‌قیمت بهره ببرند؛ البته این را هم باید بدانند که سواری ایکس ۲۲ کمی خشک است.

گفتنی است که علاوه بر مدل‌های بالا، شما می‌توانید محصولات دیگری مثل ساینا اتومات، جیلی gc6، ام وی ام ۵۵۰، جیلی امگرند، راین وی ۵، ام وی ام ۱۱۰، پژو ۲۰۶ اتومات، ام جی ۳ مدل ۲۰۱۵، جک جی ۵ و… را به‌عنوان خودروهای دنده اتومات ارزان در بازار کشور پیدا کنید.

 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها