چرا این خودروهای 250 تا 500 میلیون را بخریم؟

فهرست مطالب


بازار این روزهای خودرو در ایران اگرچه تلاطم‌های عجیبی به خود می‌بیند و قیمت هم هر روز رکوردهای باور نکردنی ثبت می‌کند، اما باز هم می‌توان با کمی جستجو یک خودرو مناسب که بتواند به نیازهای ما پاسخ شایسته‌ای دهد را پیدا کنیم. نیازی به گفتن نیست که حتی اگر از آن دسته از افرادی باشید که صرف هزینه‌های بالا در خرید خودرو و تعویض سریع آن، چندان مسئله‌ای برایتان ایجاد نکند، اما باز هم انتخاب اشتباه یک خودرو نهایتا برای شما آزار دهنده خواهد بود و مدام باید در تعمیرگاه‌ها سرگردان باشید. به همین دلیل امروز در این مقاله از همراه مکانیک می‌خواهیم در محدوده قیمتی متوسط 250 تا 500 میلیون تومان بهترین گزینه‌های حاضر در بازار را معرفی کنیم تا با چشمی باز اقدام به خرید کنید. پس با ما همرا باشید تا به شما بگوییم چرا این خودروهای 250 تا 500 میلیون را بخریم؟

اگر قصد فروش خودرو خود را دارید با همراه مکانیک بدون یک دقیقه اتلاف وقت خودرو خود را بفروشید 

برای فروش خودرو رایگان و بدون پاسخ به یک تماس اینجا کلیک کنید 

هیوندای سوناتا 2014

هیوندای سوناتا
هیوندای سوناتا

هیوندای یکی از محبوب‌ترین برندهای خودرویی جهان، با معرفی سوناتا نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کرد، اما نسل ششم این خودرو بود که توانست بیش از پیش طرافدار پیدا کند. این سدان کره‌‎ای با در اختیار داشتن موتور قدرتمند، آپشن‌های متعدد و همچنین قیمت نسبتا پایین‌تر در مقایسه با رقبا توانسته بسیاری را به خود جذب کند. هیوندای سوناتا مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 2359 سی‌سی است که توان تولید 190 اسب بخار در 6300 دور در دقیقه را دارد. این خودرو استاندارد آلایندگی یورو 4 را در اختیار دارد و به ازای هر صد کیلومتر رانندگی 8.4 لیتر بنزین مصرف می‌کند. شتاب 0 تا 100 کیلیومتر این سدان کره‌ای‌ 9.5 ثانیه و حداکثر سرعتش 215 کیلومتر بر ساعت است. هیوندای سوناتا ۲۰۱۴ علاوه بر ظاهر بسیار جذاب خود، سواری فوق‌العاده‌ای داشته و راننده را شگفت‌زده می‌کند. این خودرو اگرچه که موتور چهار سیلندر را در خود می‌بیند، اما شتابی کاملا فراتر از حد انتظاری دارد. هیوندای سوناتا ۲۰۱۴ یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌رو در بازه قیمتی 250 تا 500 میلیون است.

کیا سراتو 2018

کیا سراتو 2018
کیا سراتو 2018

کیا، از شرکت‌های زیر مجموعه هیوندا، در بسیاری از کشورها به دلیل محصولات اقتصادی و با کیفیتی که روانه بازار می‌کند از جمله برندهای محبوب به شمار می‌رود. در این بین می‌توان گفت کیا در بازار ایران برای اولین بار با ارائه سراتو بر سر زبان‌ها افتاد و عرضه نسل سوم آن از سال 2013 بسیاری را هیجان زده کرد. این سدان کره‌ای یکی از رقبای سرسخت خودرو خانواده مادر خود، یعنی النترا است که نسخه فیس‌لیفت شده آن از سال 2016 به بازار وارد شد. کیا سراتو مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 2000 سی‌سی است که توان تولید 198 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه را دارد. این خودرو استاندارد آلایندگی یورو 4 را در اختیار دارد و به ازای هر صد کیلومتر رانندگی 7.2 لیتر بنزین مصرف می‌کند. شتاب 0 تا 100 کیلیومتر این سدان کره‌ای‌ 7.8 ثانیه و حداکثر سرعتش 195 کیلومتر بر ساعت است. ظاهر سراتو پس از آخرین تغییرات انجام شده بر روی آن در این نسل بسیار جذاب و اسپرت شده و هر بیننده‎ای را به خود جذب می‎کند. در این بین سواری خوب و نرم خودرو نیز مزید بر علت شده تا کیا سراتو 2018 از گزینه‎های خوب بازار لقب بگیرد.

سوزوکی ویتارا ایران خودرو 1398

سوزوکی ویتارا
سوزوکی ویتارا

سوزوکی ویتارا یکی از شاسی‎بلندهایی است که با ورود به بازار بسیاری را با توجه به قیمت مناسب خود و امکانات فراتر از حد انتظار تعبیه شده به خود جذب کرد. شرکت ژاپنی سوزوکی که دومین نسل گرند ویتارا را در سال ٢٠٠٥ معرفی کرد که در همان سال‌ها با ورود به بازار ایران با استقبال خوبی مواجه شد. گروه صنعتی ایران خودرو در سال 86 میلادی خط تولید این شاسی‌بلند ژاپنی را راه‌اندازی کرد و به موناژ آن پرداخت. سوزوکی ویتارا مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 2400 سی‌سی است که توان تولید 169 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه را دارد. این خودرو استاندارد آلایندگی یورو 4 را در اختیار دارد و به ازای هر صد کیلومتر رانندگی 9.7 لیتر بنزین مصرف می‌کند. شتاب 0 تا 100 کیلیومتر این سدان کره‌ای‌ 12 ثانیه و حداکثر سرعتش 185 کیلومتر بر ساعت است. موتور قدرتمند، امکانات و آپشن‌های خوب، ایمنی بالا، جادار بودن کابین و توانایی‌های آفرود بالا از جمله دلایلی است که این خودرو می‌تواند نیازهای بسیاری از خریداران برآورده کند. اما مهمترین دلیل قرارگیری سوزوکی ویتارا ایران خودرو در این لیست، در دسترس بودن قطعات یدکی و پایین بودن هزینه‌های نگهداری نسبت به دیگر رقبا است. پس می‌توان گفت سوزوکی ویتارا هم گزینه بسیار خوبی در بازه قیمتی 250 تا 500 بوده و می‌تواند حرف‍‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

معایب سوزوکی ویتارا 

مقایسه سانگ یانگ تیوولی و سوزوکی ویتارا

چرا سوزوکی ویتارا بخریم

مقایسه ویتارا 2000 و 2400

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها