معرفی آئودی A۸ مدل 2020

فهرست مطالب


آئودی با ساخت سدان A۸ نشان داد که می‌تواند به رقابت با مرسدس کلاس اس و ب‌ام‌و سری ۷ بپردازد. این خودروساز آلمانی تایید کرد که قرار است نسخه‌ای لوکس‌تر از مدل A۸ تولید شود.

 آئودی در جلسه سالیانه خود اعلام کرد که قصد دارد نسخه‌ای خاص‌تر و لوکس‌تر از سدان پرچمدار خود یعنی A8 را بسازد.

آئودی A۸ مدل 2020
آئودی A۸ مدل 2020

مشخصات و اطلاعات دقیقی از روند ساخت و تغییراتی که بر روی این خودرو قرار است ایجاد شود در دسترس نیست اما آئودی از واژه با پرستیژ و لوکس برای این خودرو استفاده کرده است. چنین کارهایی توسط سایر برندها از جمله فولکس‌واگن صورت گرفته و بیشتر خودروسازان سعی در ساخت خودروهای لوکس‌تر دارند.

طبق گزارش‌های به‌دست آمده حتی ممکن است یک برند جداگانه و مخصوص خودروهای لوکس تحت عنوان HORCH در زیرمجموعه آئودی قرار بگیرد. اما چه بر سر آئودی A8 خواهد آمد هنوز به صورت کامل مشخص نیست. ممکن است تفاوت نسخه لوکس‌تر آئودی A8 استاندارد با نسخه لوکس آن همانند مرسدس کلاس اس با مایباخ کلاس اس باشد. انتظار می‌رود مدل A8 لوکس بر پایه نسخه کشیده یعنی نمونه A8L‌ با فاصله محوری بیشتر نسبت به نسخه استاندارد ساخته شود.

 آئودی A8
آئودی A8

امکانات استفاده شده در مدل A8 نیز بیش از حد عادی است و می‌توان آن را یک خودروی لوکس دانست. طبق صحبت‌ها پیشرانه مدل لوکس قرار است از نوع W12 6 لیتری توئین توربو باشد که توسط شرکت فولکس‌واگن ساخته شده است. یکی از نقاط قوت برند آئودی سیستم چهار چرخ متحرک کواترو است که بر روی نسخه لوکس این خودرو نیز قرار خواهد داشت.

معنای واقعی خرید بدون دغدغه خودرو را با همراه مکانیک بزرگترین نمایشگاه خودرو آنلاین کشور تجربه کنید

معرفی آئودی A۸ مدل 2020
معرفی آئودی A۸ مدل 2020

به واسطه بهره‌گیری از پیشرانه ذکر شده، حداکثر توان 580 اسب بخار به محورهای جلو و عقب منتقل خواهد شد. ممکن است پیشرانه‌ای که بر روی بنتلی بنتایگا اسپید یا مدل کانتینتال قرار گرفته و حداکثر توان 626 اسب بخار ارائه می‌دهد نیز بر روی محصول جدید و لوکس آئودی سوار شود.

 

منبع :  گسترش نیوز

 

مقالات مرتبط:

با تویوتا لندکروز و نسل های آن آشنا شوید

شاسی بلند های چینی

تفاوت خودروی شاسی بلند و کراس اوور

بهترین شاسی بلند های دست دوم بازار

ارزانترین خودروهای هیبریدی

مقایسه هیوندای سانتافه و تویوتا راو 4

مقایسه هیوندای سانتافه و هیوندا توسان

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
1 دیدگاه
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها