قیمت جدید هیوندای النترا 2018 و شرایط فروش آن اعلام شد

فهرست مطالب


اواخر فروردین ماه سال جاری، گروه خودروسازی کرمان موتور اعلام کرد که متقاضیان خرید هیوندای النترا از سوی این شرکت نیاز به تسویه حساب با قیمت جدید 424 میلیون و 500 هزار تومانی دارند.

اما این قیمت پایدار نبوده و در تاریخ 8 اردیبهشت ماه 98 و با صدور اصلاحیه قیمت، گروه خودروسازی کرمان موتور بار دیگر قیمت نهایی این اتومبیل را افزایش داده و به باشگاه خودروهای 500 میلیون تومانی نزدیک کرده است.

 

خدمت  فروش فوری خودرو همراه مکانیک در هر ساعتی از روز در کمتر از 30 دقیقه میتوانید خودرو خود را به مناسب ترین قیمت ممکن به فروش برسانید

برای اطلاع بیشتر از جزئیات این خدمت اینجا کلیک کنید

در شرایط فروش جدید کرمان موتور که با موعد تحویل کاری 60 روزه به مشتریان عرضه خواهد شد، قیمت جدید هیوندای النترا مدل 2018 معادل 460 میلیون تومان اعلام شده است، این درحالیست که این خودرو پیش از این در تاریخ 20 فروردین ماه 98 افزایش قیمت تجربه کرده و به قیمت جدید 424 میلیون و 500 هزار تومانی رسیده بود تا این خودروی ارزان قیمت خانوادگی هیوندای به باشگاه خودروهای 500 میلیون تومانی نزدیک شود.

لازم به یادآوری است که در این شرایط فروش، پیش پرداختی وجود ندارد و بایستی کل مبلغ 460 میلیون تومان پرداخت گردد تا 60 روز بعد خودرو تحویل داده شود.

منبع : کرمان خودرو

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها