۷ هزار خودروی ترخیص شده در انتظار شماره‌گذاری

فهرست مطالب


مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو روند ترخیص خودروها از گمرک و شماره‌گذاری را چنین بیان کرد: ترخیص‌ها در حال انجام شدن است اما در حال حاضر امکان شماره‌گذاری وجود ندارد به این دلیل که سایت ستاد سوخت بسته شده است. تاکنون نزدیک به ۷هزار خودرو ترخیص شده‌اند اما قابلیت شماره‌گذاری ندارند و ستاد سوخت قانون را اجرا نمی‌کند.

Related image

تمامی گرفتاری‌ها ناشی از عدم اجرا شدن قوانین است و این مورد نیز در خصوص ستاد سوخت وجود دارد. در این رابطه گواهی اسقاط را می‌خواهند از ۲ به ۱۰ میلیون تومان برسانند و گفته شده که حتما باید از شرکت تعاونی خریداری شود. ما در حال مذاکره برای حل کردن این مشکل هستیم و زمان برطرف شدن آن مشخص نیست.

۱۶ تیرماه، آخرین فرصت خروج خودروها از گمرک

وی ادامه داد: فرصت خروج خودروها تا ۱۶ تیرماه امسال است و در صورتی که این اتفاق تا زمان ذکر شده نیفتد خودروها قابلیت شماره‌گذاری نخواهند داشت.

Image result for ‫خودروی گمرک‬‎

در این زمینه رئیس ستاد سوخت و وزیر راه باید صحبت کنند تا قانون اجرا شود. لازم به ذکر است که علاوه بر ۷ هزار خودروی ترخیص شده، ۳ هزار خودروی دیگر نیز امکان ترخیص را خواهند داشت. نزدیک به ۲۸۰۰ خودرو توسط مقام قضایی توقیف شده و ۲هزار خودروی دیگر به دلایل مختلف خارج از مصوبه هیات وزیران است.

منبع : فارس

 

حتما بخوانید:

بررسی و معرفی تمام نسل های هیوندای النترا

مقایسه H30 کراس و برلیانس H330

مقایسه رانا و سمند سورن

مقایسه سمند سورن و پژو پارس

مقایسه کیا سراتو و ام جی 6

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها