هفت مرحله ‌پرداخت الکترونیک عوارض‌ آزادراه

فهرست مطالب


کاربران می‌توانند با نصب نرم‌افزارهایی نظیر تاپ، اتول‌یار، کیپاد، دیجی‌پی، nspay یا پرنا کسر مستقیم از حساب بانکی‌، کد دستوری  #۸*۷۲۰*، خودپرداز، کارت‌خوان‌های نصب‌شده در مجتمع‌های خدماتی-رفاهی، پرداخت سازمانی و چسباندن تگ‌  ‌عوارض آزادراهی را پرداخت کنند.

استعلام بدهی عوارض آزادراهی از طریق کد دستوری «#۸*۷۲۰*»‌ و ارسال پلاک به شماره‌ «۱۰۰۰۰۱۵۳۱» امکان‌پذیر است.

 

[irp posts=”3456″ name=”اعلام قیمت جدید خودروی جک S5 اتوماتیک ویژه فروردین 98″]

 

در مدل کسر مستقیم از حساب بانکی، با موافقت کاربر و اجازه برداشت از حساب مبلغ عوارض در ازای هر بار تردد در آزادراه‌ها به‌صورت خودکار از حساب بانکی اعلام می‌شود.

دارنده‌های حساب در بانک‌های ملت، سپه، اقتصادنوین، انصار، شهر، ایران‌زمین، دی، پست‌بانک و سرمایه می‌توانند از این روش  استفاده کنند.

در روش پرداخت از طریق تگ، کاربر قبل از تردد نسبت به تهیه و نصب آن روی خودرو اقدام می‌کند و مبلغ عوارض به طور خودکار پس از عبور خودرو از آزادراه، از مبلغ در کیف پول کسر می‌شود.

در مدل کد دستوری استعلام بدهی یا پرداخت عوارض آزادراهی با گرفتن کد «#۸*۷۲۰*»‌ توسط تلفن‌همراه به‌راحتی قابل انجام است.

در مدل پرداخت از طریق کارت‌خوان، امکان پرداخت عوارض آزادراهی از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان مستقر در پمپ‌بنزین‌ها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و توقفگاه‌های بین راهی در آزادراه‌های کشور فراهم است.

در مدل پرداخت سازمانی، شرکت‌ها و کسب و کارهایی که متولی تعدادی خودرو هستند می‌توانند از خدمات پرداخت گروهی برای مدیریت عوارض خودروهای تحت پوشش خود با مراجعه به سایت‌های
https://www.nspay.ir/ و http://www.aaniro.com/ استفاده کنند.

 

 

 

مقالات مرتبط:

چرا از سایپا سراتو نخریم

رنو مگان بخریم یا کیا سراتو

مقایسه مزدا 3 جدید و سراتو سایپا

مقایسه لیفان 820 و سراتو

مقایسه پژو 2008 و سراتو سایپا

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها