معرفی MG Hector ، هوشمندترین خودروی برقی جهان

فهرست مطالب


هفته گذشته بود که نماینده ام جی در هندوستان از خودروی جدید این شرکت به نام هکتور Hector رونمایی کرد. هکتور برخلاف دیگر خودروهایی که در هند معرفی می‌شوند، اصلاً به خودروهای ارزان قیمت و بی‌کیفیت شباهت ندارد و خودرویی کاملاً مدرن و به روز است.

معرفی MG Hector
معرفی MG Hector

ام جی هکتور

در نگاه اول حتی شاید فکر کنید که این یک مدل مفهومی است اما باید گفت که ام جی هکتور به زودی تولید و از ماه ژولای عرضه خواهد شد. اما چهره جلویی آن شباهت بسیار زیادی به نسل جدید  سانتافه دارد و حتی نوع جلوپنجره، چراغ‌های LED مخصوص روز و دیگر قسمت‌های نمای جلو کپی مشخصی از سانتافه جدید است.

معرفی MG Hector
معرفی MG Hector

داخل کابین ام جی هکتور

ام جی هکتور قرار است با دو پیشرانه به بازار عرضه شود. یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ که می‌تواند حداکثر 143 اسب بخار و 250 نیوتن متر را تولید کند. پیشرانه دوم البته 2 لیتری دیزلی است که توانایی تولید حداکثر 170 اسب بخار را دارد. گیربکس‌های در نظر گرفته شده برای این خودرو 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته خودکار دوکلاچه (تنها برای موتور بنزینی) است.

معرفی MG Hector
معرفی MG Hector

ام جی  تقریباً جزو بزرگ‌ترین خودروی‌های کلاس خود خواهد بود و طول آن 4655 میلیمتر، عرض آن 1835 میلیمتر و ارتفاع هکتور 1760 میلیمتر است.

معنای واقعی خرید بدون دغدغه خودرو را با همراه مکانیک بزرگترین نمایشگاه خودرو آنلاین کشور تجربه کنید

ام جی از تجهیزات رفاهی این خودرو اطلاعات زیادی منتشر نکرده اما مشخص شده که ام جی هکتور با تجهیزاتی همچون کروز کنترل، سقف پانوراما، 6 کیسه هوا در نسخه فول، روکش چرمی صندلی ها، ورود بدون کلید، ترمزهای ABS و EBD و ترمز کمکی BA، ترمز پارک برقی، دوربین 360 درجه و یک صفحه نمایش بزرگ 10.4 اینچی در وسط داشبورد ارایه می‌شود و حتی بعد از عرضه اولیه، نسخه سه ردیفه 7 سرنشینه نیز عرضه خواهد شد.

معرفی MG Hector
معرفی MG Hector

MG Hector

قیمت نهایی ام جی  هنوز مشخص نیست اما به نظر می‌رسد ام جی برای این خودرو بازه قیمتی 21 الی 28 هزار دلار را در نظر گرفته است.

منبع : ایندیا کارز

 

مقالات مرتبط :

مقایسه شاسی بلندهای محبوب اسپورتیج، توسان، میتسوبیشی ASX و ام جی GS

مقایسه کیا سراتو وارداتی و ام جی 6

مقایسه ام جی 360 با آریزو 5 توربو

بررسی فنی و آزمایش خودروی جیلی امگرند X٧

5 سؤال که در هنگام مشاهده آگهی، باید از فروشندگان پرسید

 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها