متنوع‌تر شدن بازار با محصولات جدید ایران خودرو

فهرست مطالب


در راستای پاسخ گویی به سلیقه و نیاز شهروندان‌، گروه صنعتی ایران خودرو، در سال99 و با شعار جهش تولید محصولات جدیدی را به بازار خودرو ارائه می کند.

طبق گزارشات کیانوش پورمجیب معاون معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو: این گروه صنعتی قصد دارد در سال جاری  محصولات جدیدی مثل رانا پلاس، سورن پلاس، سمند بهینه،  دنا پلاس اتوماتیک، ۲۰۷ پانوراما دستی و اتوماتیک وk132  را به بازار عرضه نماید.
تولید و عرضه چهارمحصول صندوق دار  k132، کراس اوور k125 و هاچ بک k121 و دنای برقی از بهمن سال ۹۹ تا بهمن ۱۴۰۱ در برنامه ساخت شرکت خودرو سازی ایران خودرو قراردارد.

پورمجیب نیز خاطرنشان کرد: خودرو   k132   حاصل تفکر دانش ایرانی است و برپایه پلتفرم ایران خودرو با ۹۲ درصد ساخت داخلی، تولید و عرضه می‌شود. آغاز تولید این خودرو در بهمن سال جاری است. همچنین وی خاطرنشان کرد: این خودرو گیربکس اتوماتیک و موتور ای. اف .۷ توربوشارژ خواهد داشت.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از عرضه خودرو ی ۲۰۷ پانوراما در نیمه اول سال 99 خبرداد و تصریح کرد که این خودرو در نیمه دوم سال 99 به گیربکس اتوماتیک مجهز خواهد شد.
پورمجیب نیز درخصوص توسعه قوای محرکه هیبرید و برقی خاطر نشان کرد، محصول رانا و دنا پلاس برای تولید در این بخش در نظرگرفته شده است و دنای برقی در نیمه اول سال ۱۴۰۰ قابل عرضه به بازار است .
طبق گفته پورمجیب، دنا پلاس اولین محصول به گیربکس شش سرعته در سال جاری است. طبق این برنامه قرار است در سال 99 ۱۰ هزار گیربکس دستی شش سرعته به تولیدات فعلی افزوده شود.
همچنین پورمجیب خاطرنشان کرد که گیربکس AMT شش سرعته اتوماتیک در سه ماه پایانی سال جاری با ۶۰ درصد داخلی سازی آغاز می‌شود. همچنین قرار است در این سال یک هزار دستگاه از این نوع گیربکس تولید و عرضه شود.

وی با اشاره به طراحی پلتفرم اختصاصی ایران خودرو بیان کرد این پلتفرم قابلیت پوشش سگمنت‌های مختلف خودرو شامل سدان، وانت، هاچ بک و کراس اوور را دارد.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

تعویض پلاک

مزایای سوزوکی گرند ویتارا

مشکل شاسی خودرو

سیستم برق خودرو

همه چیز در مورد طرح ترافیک

جعبه فیوز تندر 90

جعبه فیوز پژو 206

جعبه فیوز پژو پارس

 شکایت به خلافی خودرو

دریافت کارت سوخت

 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها