قیمت کارخانه‌ای چهار محصول ایران خودرو افزایش یافت

فهرست مطالب


به گزارش مجله خودرو همراه مکانیک براساس تصمیم جدید ایران خودرو قیمت ۴ محصول این شرکت افزایش یافت.

براساس تصمیم جدید ایران خودرو قیمت 4 محصول این شرکت  افزایش یافت. در قیمت‌های جدید محصولات ایران خودرو برای دنا پلاس تیپ یک قیمت 120 میلیون و 119 هزار تومان در نظر گرفته شده است.البته شما کاربر گرامی می‌توانید قیمت 

قیمت جدید رانا lx  هم 71 میلیون و330 هزار تومان تعیین شده است. این محصول هم  پیش از 67 میلیون و 440 هزار تومان به فروش می‌رسید.  البته برای مشتریان خودروی رانا lx که این محصول را به صورت پیش فروش با موعد تحویل اردیبهشت 98 ثبت نام کرده‌ بودند هم 3 میلیون و 750 هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده که این میزان تخفیف برای ماه‌های بعد( خرداد و تیرماه )کمتر خواهد شد.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید

تعویض پلاک خودرو

راهنمای خرید دست دوم

استعلام خلافی خودرو

علاوه بر این قیمت جدید پژو 206 صندوقدار  هم از 80 میلیون و 750 هزار تومان به 87 میلیون و 800 هزار تومان رسیده است، البته برای مشتریانی که این محصول را به صورت پیش فروش با موعد تحویل اردیبهشت ماه 98 ثبت نام کرده‌اند هم 6 میلیون و 600 هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده که این میزان تخفیف برای ماه‌های بعد (خرداد و تیرماه )کمتر خواهد شد.

پژوپارس هم از 78 میلیون و 338 هزار تومان به 86 میلیون و 1100 هزار تومان رسیده است. براساس اعلام شرکت رای مشتریانی که این محصول را به صورت “پیش فروش” با موعد تحویل اردیبهشت ماه 98 ثبت‌نام کرده‌اند مبلغ 7 میلیون و 300 هزار تومان  تخفیف در نظر گرفته شده که این میزان تخفیف برای ماه‌های بعد (خرداد و تیرماه) کمتر می شود.

منبع:تسنیم

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

چرا دنا بخریم؟

چرا دنا پلاس بخریم؟

مقایسه رنو ساندرو و دنا پلاس ، دنا سدی مقابل فرانسوی ها

مقایسه پژو 207 با H30 کراس

معایب دانگ فنگ H30 کراس

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها