قیمت ها به آگهی ها برگشت

فهرست مطالب

 حدود دو هفته پیش رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا با اشاره به قیمت‌سازی کاذب در بازار خودرو و املاک در فضای مجازی، از برخورد جدی با دلالان این حوزه خبر داد و اعلام کرد که حذف قیمت‌های بازارخودرو و مسکن به مدیران سایت‌های واسط ابلاغ شده است.

به دنبال آن جلساتی بین مسؤولان مرتبط برای بررسی راهکارهای مقابله با دلالان در فضای مجازی برگزار و به دنبال آن هفته گذشته رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره و سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، از بازگشت قیمت‌ها به سایت‌های خرید و فروشاینترنتی با شرایط جدید ظرف دو روز خبر داد.

به گفته وی، در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دادستانی، اتحادیه خودرو و پلت‌فرم‌ها تصمیم گرفته شد که اعضای اتحادیه خودرو قیمت‌های واقعی و کارشناسی بازار را تعیین کنند که به عنوان سقف قیمت قابل ثبت در سایت‌ها در نظر گرفته شود و فروشندگان نهایتاً بتوانند قیمت کالای خود را تا دو درصد سقف قیمت تعیین شده، تغییر دهند.

اما این وعده در روز مقرر عملی نشد و الفت نسب در روز شنبه اعلام کرد برای ثبت قیمت خودرو در آگهی‌های خرید و فروش در سایت‌ های اینترنتی منتظر اعلام قیمت‌ها از سوی اتحادیه خودرو هستیم.

در نهایت مشاهده سایت‌های خرید و فروش اینترنتی نشان می‌دهد امروز (سه‌شنبه) قیمت خودرودوباره در این سایت‌ها درج شده است؛ اما بازگشت قیمت‌ها در حالی صورت گرفته که بعضاً در برخی آگهی‌های فروش همچنان قیمت‌های بالا و غیر واقعی برای خودروها ثبت شده است.

این موضوع را از رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران پیگیری کردیم که در دسترس نبود.

منبع : ایسنا

[penci_blockquote style=”style-2″ align=”none” author=””]برای مشاهده قیمت دست دوم خودروهای کارکرده به صفحه زیر مراجعه کنید

قیمت خودروهای دست دوم 

[/penci_blockquote]

 

 

[penci_related_posts dis_pview=”no” dis_pdate=”no” title=”مقالات مرتبط” background=”” border=”” thumbright=”yes” number=”4″ style=”grid” align=”none” withids=”” displayby=”tag” orderby=”rand”]

 

 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها