فروش خودروهای بی ام و و مینی مخصوص پزشکان

فهرست مطالب


به گزارش مجله خودرو همراه مکانیک شرکت پرشیاخودرو به پاس قدردانی از پزشکان، فروش ویژه خودروهای بی ام و و مینی را برای جامعه پزشکان کشور آغاز کرده است.

آخرین قیمت خودرو را بروز ، دقیق ،از صفحه قیمت خودرو همراه مکانیک بگیرید

شرکت پرشیاخودرو با بیش از یک‌دهه تجربه در زمینه فروش و ارائه خدمات به خودروهای ب‌ام‌و در چند سال اخیر با اضافه کردن برند مینی به سبد محصولات خود، اکنون به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه کننده خودروهای پریمیوم اروپایی در کشور شناخته می‌شود.

ارائه گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰هزار کیلومتری به همراه ۲ خدمات +BSI، امداد شبانه‌روزی و سرویس در محل، ارائه خدمات در روزهای جمعه و … ازجمله خدمات شرکت پرشیاخودرو برای مشتریان است.

جامعه پزشکان، از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین جوامع صنفی فعال در کشور هستند که زحمات بی‌دریغ آن‌ها اهمیت و ارزش بسیار بالایی دارد؛ شرکت پرشیاخودرو به پاس قدردانی از پزشکان، فروش ویژه خودروهای ب‌ام‌و و مینی را برای جامعه پزشکان کشور آغاز کرده است.

اعضای سازمان نظام پزشکی ایران و همچنین بستگان درجه‌یک آن‌ها می‌توانند با مراجعه به نمایندگان شرکت پرشیاخودرو در سراسر کشور از تسهیلات ویژه برای خرید خودروهای ب‌ام‌و و مینی بهره‌مند شوند.

همچنین شرایط فروش اقساطی نیز فراهم بوده که با ۵۰‌درصد پیش‌پرداخت و اقساط ۶ تا ۲۴ ماه امکان‌پذیر است.

اگر قصد خرید بی ام و را دارید خودرو های مورد نظر خودرو را از نمایشگاه خودرو همراه مکانیک زیر قیمت بازار پیدا کنید

یا اینجا کلیک کنید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۵۹۱-۰۲۱ داخلی ۳ یا خط اختصاصی طرح ویژه پزشکان ۴۴۵۳۰۰۴۴-۰۲۱ تماس بگیرند. همچنین جزئیات کامل این طرح در وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.persiakhodro.ir منتشر شده است.

منبع:دنیای خودرو 

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

بی ام و بخریم یا مرسدس بنز

مقایسه مرسدس بنز c200 و بی ام و 320

مقایسه بی ام و X3 وفولکس واگن تیگوان 

مقایسه مرسدس بنز E200 و بی ام و 530

مقایسه بی ام و X4 و لکسوس NX

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها