شرکت خودروسازی تویوتا به کمک آمریکا می‌کند

فهرست مطالب


شیوع ویروس کرونا یا همان کویید-19، در طی ماه‌های گذشته زندگی مردم و همچنین اقتصاد را در سراسر جهان مختل کرده است. آماری که در سطح جهانی با آن روبرو هستیم، نشان می‌دهد که آمار مبتلایان به این ویروس در ایالات متحده آمریکا با سرعت زیادی در حال افزایش است. جالباست بدانید که آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور از آمار مبتلایان کشور چین به ویروس کرونا عبور کرد و به صدر جدول مبتلایان به این ویروس رسید.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا باتوجه به این شرایط، از خودروسازان داخلی و خارجی جهت ساخت ماسک‌های محافظتی صورت و دستگاه‌های تهویه مخصوص درخواست همکاری و کمک کرده است. شرکت خودروسازی تویوتا پس از مرسدس بنز این درخواست کمک را قبول کرده است و اولین سری از ماسک های محافظتی صورت را طی هفته آینده به بیمارستان‌های چند ایالت آمریکا از جمله ایندیانا، کنتاکی، میشیگان و تگزاس ارسال می‌کند. جالب است بدانید که این ماسک ها با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی ساخته می‌شوند.

همچنین شرکت خودروسازی تویوتا وظیفه غذارسانی به بخشی از دانش آموزان کم بضاعت و کارگران بیکار شده به خاطر شیوع ویروس کرونا موسوم به “کووید-19” را در برخی از ایالت های آمریکا قبول کرده است.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

تعویض پلاک

مزایای سوزوکی گرند ویتارا

مشکل شاسی خودرو

سیستم برق خودرو

همه چیز در مورد طرح ترافیک

جعبه فیوز تندر 90

جعبه فیوز پژو 206

جعبه فیوز پژو پارس

 شکایت به خلافی خودرو

دریافت کارت سوخت

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها