شرکت تویوتا از اول اردیبهشت تولید خودروهایش را در آمریکای شمالی آغاز می‌کند

فهرست مطالب


تویوتا در آمریکای شمالی تولید خودروهایش را اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود از اول اردیبهشت آغاز می‌کند.

کارخانه‌های شرکت تویوتا از ۴ فروردین تعطیل شدند. قرار بود تعطیلی فقط دو روز باشد تا شرکت تویوتا بتواند کارخانه‌های خودش را به درستی ضدعفونی کند.

اما طبق اعلام هفته گذشته این شرکت خودروساز این تعطیلی به دلیل نگرانی از سرایت ویروس کرونا، تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و اکنون تصمیم گرفته است تا ۲۹ فروردین کارخانه‌ها را تعطیل کند. تولید مجدد خودروها را از اول اردیبهشت ماه در کارخانه‌های آمریکای شمالی آغاز می‌شود.

دلیل اصلی ادامه این تعطیلی، ویروس کرونا و کاهش تقاضا برای خرید خودرو بیان شده است. البته جالب است بدانید که شعبه‌های فروش قطعات خودرو و لجیستیک همچنان باز هستند. هرچند با گسترش شیوع ویروس کرونا، این احتمال وجود دارد که شرکت نظر خودش را در مورد این موضوع تغییر دهد.

شرکت فورد اعلام کرده است تولیدات خودرو را از ۱۸ فروردین در کارخانه هرموسیلو مکزیک و سایر کارخانه‌های مهم آغاز خواهد کرد. کارخانه تولید وانت فورد از ۲۶ فروردین در میشیگان، بازگشایی خواهد شد. جالب است بدانید که مدل محبوب  F-150  در این کارخانه تولید می‌شود.

در همین روز نیز کارخانه مونتاژ کانزاس سازنده ون ترانزیت، کارخانه تولید وانت سازنده سوپر دیوتی و کارخانه مونتاژ اوهایو سازنده فورد اکسپدیشن و لینکلن نویگیتور فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
طبق اظهارات گروه فیات کرایسلر کارخانه‌های آمریکای شمالی این شرکت تا تاریخ  ۲۶ فروردین تعطیل است. زمان بازگشایی این کارخانه‌ها با توجه به برداشته شدن قانون ماندن در خانه هر ایالت است. هنوز این شرکت خودروسازی اعلام نکرده است چطور و چه زمانی قصد برگرداندن کارکنان را به کارخانه‌ها دارد.
شرکت تویوتا در حال حاضر ۱۰ کارخانه تولید خودرو در کشور آمریکا دارد و همچنین ۱۴ کارخانه تولیدی نیز در آمریکای شمالی مشغول به کار هستند. بین کارخانه‌های نامبرده سن‌آنتونیو تگزاس فعلا به تولید تاکوما و توندرا مشغول است. در آینده این کارخانه تولید نسل بعدی سکویا را برعهده می‌گیرد.

در حال حاضر کارخانه تویوتا در ایندیانا مدل‌های سکویا، سیه‌نا و هایلندر را تولید می‌کند. کارخانه کنتاکی نیز به تولید مدل‌های تویوتا کمری، آوالون، راو ۴ هیبریدی و لکسوس ES مشغول است. کارخانه‌ای در میسیسیپی وجود دارد که کرولا تولید می‌کند. کارخانه‌های مختلفی نیز در کانادا و مکزیک وجود دارند که به تولید تویوتا راو ۴، تاکوما و لکسوس RX می‌پردازند.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

تعویض پلاک

مزایای سوزوکی گرند ویتارا

مشکل شاسی خودرو

سیستم برق خودرو

همه چیز در مورد طرح ترافیک

جعبه فیوز تندر 90

جعبه فیوز پژو 206

جعبه فیوز پژو پارس

 شکایت به خلافی خودرو

دریافت کارت سوخت

 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها