شرایط مساعد برای یکسان شدن قیمت بازار و کارخانه فراهم است

فهرست مطالب


به گزارش مجله خودرو همراه مکانیک رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: خودروسازان می‌توانند با یک اقدام مثبت، اختلاف قیمت در بازار و کارخانه را به صفر برسانند چرا که خریداری در بازار نیست.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو  درباره وضع بازار خودرو اظهار کرد: هم اکنون قیمت انواع خودرو‌ در بازار با ثبات است و نوسان قابل توجهی در بازار دیده نمی شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در ادامه از قیمت خودرو‌های داخلی و وارداتی در بازار خبر داد و تصریح کرد: پراید ۱۱۱، حدود ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۱، حدود ۴۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، حدود ۸۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، حدود ۹۷ میلیون تومان، پژو ۴۰۵، حدود ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا ۵۱ میلیون تومان، سمند ال ایکس، ۷۸ میلیون تومان، سراتو ۴۸۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۰۸، حدود ۳۱۳ میلیون تومان است.

موتمنی در ادامه از بازرسی نهاد‌های نظارتی بر قیمت خودرو در بازار خبر داد و افزود: نظارت ها در صورتی می تواند نتیجه بخش باشد که قیمت تمام شده کالا در کشور مشخص شود.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، خودروسازان می‌توانند با یک اقدام مثبت، اختلاف قیمت در بازار و کارخانه را به صفر برسانند چرا که خریداری در بازار نیست.

منبع:شفقنا اقتصادی

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

چرا تیبا نخریم

چرا دنا توربو نخریم

عوامل موثر بر قیمت خودرو دست دوم

چرا پژو 405 slx بخریم

چرا سوزوکی ویتارا بخریم

معایب h30 کراس

راهنمای خرید تندر دست دوم

چرا پژو 2008 نخریم

چرا تندر 90 نخریم

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها