شرایط فروش 12 محصول سایپا اعلام شد

فهرست مطالب


به گزارش مجله خودرو همراه مکانیک فروش فوری و پیش فروش ۱۲ مدل از محصولات سایپا از امروز آغاز خواهد.

  شرکت سایپا با هدف تنظیم بازار، عرضه 12 مدل از محصولات خود را در چهار روش فروش از ساعت 10 صبح روز یکشنبه دوازدهم آبان‌ماه آغاز خواهد کرد که شامل “فروش فوری” و “پیش فروش” هر یک به دو صورت نقدی و اعتباری است.

آخرین قیمت خودرو را بروز ، دقیق ،از صفحه قیمت خودرو همراه مکانیک بگیرید

نکات بخشنامه:

محدودیت کد ملی برای ثبت نام وجود دارد. به همین منظور متقاضیان خرید خودرو که در 18 ماه گذشته تاکنون نسبت به ثبت نام یک دستگاه خودرو از محصولات سایپا اقدام نموده اند امکان ثبت نام در این طرح را ندارند.

با توجه به اعلام محدودیت در ثبت اطلاعات مشتری دقت لازم صورت گیرد چرا که در صورت بروز هرگونه اشتباه در ثبت نام ضمن ابطال درخواست خرید مبلغ دریافتی عودت خواهد شد. علاوه براین امکان صلاح (خرید انصرافی) وجود ندارد.

در فروش فوری اعتباری پس از واریز وجه اولیه مشتری باید حداکثر طی مدت دو هفته کلیه مدارک مربوطه را به نمایندگی تحویل دهد و مراحل تکمیل پرونده را انجام دهد. لازم به ذکر است در صورت عدم مراجعه مشتریان به نمایندگی و عدم تکمیل مراحل ثبت نام امکان پذیرش نهایی پرونده میسر نیست و وجه واریز شده به حساب سایپا عودت داده می‌شود.

در روش فروش فوری اعتباری از محل لیزینگ رایان سایپا مبلغ مالیات بر ارزش افزوده (درصورت انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه) در پرداخت نقدی مشتری محاسبه و اخذ می‌شود. در روش فروش فوری اعتباری از محل لیزینگ پارسیان مبلغ مالیات بر ارزش افزوده در چک اول و در صورت انتخاب بسته گارانتی بدنه پایه مبلغ در پرداخت نقدی مشتری محاسبه می شود. در خصوص شرایطی که محل تأمین اعتبار آن لیزینگ رایان سایپا است، کلیه چکها در وجه لیزینگ رایان سایپا است.

اگر قصد خرید پژو 206 را دارید خودرو های مورد نظر خودرو را از نمایشگاه خودرو همراه مکانیک زیر قیمت بازار پیدا کنید

یا اینجا کلیک کنید.

گروه خودرو سازی سایپا , پیش فروش خودرو‌ ,

گروه خودرو سازی سایپا , پیش فروش خودرو‌ ,

منبع:تسنیم

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

مقایسه کوییک و ساینا

مزایای ساینا

مقایسه ساینا sx و ساینا ex 

معایب تیبا

معایب ساندرو

چرا برلیانس h330  بخریم

چرا برلیانس h320 نخریم

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها