سایپا در بهار امسال 100 هزار تایی شد

فهرست مطالب


معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا گفت: این شرکت در سه‌ماهه نخست امسال بیش از ۱۰۰ هزار خودرو تولید کرده که بیشترین میزان تولید در بین خودروسازان کشور است.

به گزارش مجله خودرو همراه مکانیک، مسعود پروین با اشاره به اینکه عبور از تیراژ تولید 100 هزار دستگاه خودرو از 17 فروردین تا پایان خرداد با اجرای موفقیت‌آمیز برنامه افزایش تولید و عرضه خودرو به مشتریان صورت گرفت، اظهارداشت: تولید بیش از 100 هزار محصول، همزمان با تسریع در تحویل به مشتریان و پاسخ‌گویی به نیازهای موجود در بازار صورت گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا با اشاره به اجرای برنامه تکمیل خودروهای دارای کسری قطعه، ادامه داد: غالب خودروهای دارای کسری قطعات شامل محصولات پرتیراژ هستند که گروه سایپا تلاش می‌کند با تسریع در تأمین این قطعات از هر روش ممکن، مشکل خودروهای دارای کسری قطعه را برطرف کند.

پروین گفت: اجرای پویش ملی بومی‌سازی قطعات خودرو توسط گروه سایپا و تلاش جهت جلب مشارکت و همکاری تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، با هدف رفع نیاز از منابع خارجی و جلوگیری از ارزبری خرید قطعات از این بازارها صورت می‌گیرد.

گفتنی است سایپا روز گذشته نیز اعلام کرد بیش از 60 هزار دستگاه خودرو را در مدت‌زمان سه‌ماهه نخست امسال تحویل مشتریان داده و تلاش می‌کند با تکمیل و عرضه هرچه بیشتر خودرو، ضمن پاسخ‌گویی به تعهدات و تأمین نیازها، به تنظیم بازار و تداوم کاهش قیمت‌ها نیز کمک کند.

منبع:تسنیم

مطالعه مقالات زیر برای انتخاب مناسب ترین خودرو با شرایط شما ضروری است

مقایسه پژو 206 و تیبا 2

چرا ساینا بخریم

معایب و ایرادات فنی تیبا و ساینا و کوییک

چرا چانگان cs35 بخریم

معایب چانگان cs35

مقایسه چانگان cs35 و جک s3

پرای بخریم یا تیبا

راهنمای خرید پراید دست دوم

ساینا بخریم یا تیبا

 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها