سایپا بر اساس اولویت خودرو تحویل می دهد

فهرست مطالب


معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: سایپا با پایش ثبت‌نام‌کنندگان، خودروهای مصرف‌کنندگان واقعی و تک‌ثبت‌نامی را در اولویت تحویل قرار می‌دهد.

حسین کاظمی طرقی گفت: باتوجه به ضرورت جلب رضایت مشتریان و اجرای عادلانه برنامه تحویل خودروهای مشتریان، ثبت‌نام‌کنندگانی که منتظر دریافت یک خودرو هستند، در اولویت قرار دارند و تلاش می‌کنیم خودروهای این طیف از افراد، زودتر به‌دست‌شان برسد.

به گفته وی، افرادی که برای نخستین‌بار صاحب خودرو می‌شوند و یا برای نخستین‌بار قصد دارند از محصولات سایپا استفاده کنند، جزو مصرف‌کنندگان واقعی دسته‌بندی شده و خودروهای خود را زودتر از دیگران دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: سایپا پیشتر نیز در خصوص اولویت‌بندی تحویل خودروهای مشتریان اطلاع‌رسانی کرده و هدف خود را از اجرای این برنامه، مشتری‌مداری و جلب رضایت مصرف‌کنندگان واقعی اعلام کرده است.

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: باتوجه به اجرای موفقیت‌آمیز برنامه افزایش تولید و رسیدن به رکورد تولید بیش از 42 هزار دستگاه خودرو در یک ماه، تحویل خودروهای مشتریان با شتاب بیشتری در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن، تعهدات خود را پاسخ دهیم.

اگر قصد ایستادن در صف را ندارید و یا نمیخواهید بعد از خریدن خودرو صفر دچار افت قیمت خودرو شوید میتوانید با خرید از بزرگترین نمایشگاه انلاین خودرو ، بی دغدغه و مطمئن خرید کنید.

آیا می دانید همراه مکانیک به عنوان بزرگترین نمایشگاه خودرو آنلاین کشور تا کنون به بیش از 50 هزار معامله بی دغدغه خودرو کمک کرده است

منبع:خبرگزاری تسنیم

مقالات مرتبط:

با نسل های مختلف کیا سراتو آشنا شوید

معایب سراتو سایپا

مقایسه رنو فلوئنس و سراتو سایپا

چرا از سایپا سراتو نخریم

مقایسه لیفان 820 و سراتو سایپا

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها