زمان دقیق بازنشستگی پراید

فهرست مطالب


در سال 1372 بود که خودروی پراید به بازار ایران وارد شد و شرکت خودروسازی سایپا تولید آن را آغاز کرد. برای هیچکس قابل تصور نبود که این اتومبیل زمانی به ارزان ترین و پرفروش ترین خودروی بازار کشور تبدیل شود. همچنان بعد از تقریبا 26 سال شاهد تداوم تولید آن در شرکت خودروسازی سایپا هستیم. اکنون زمزمه‌های توقف تولید این خودرو در کشور جدی شده است و بعد از گذشت 26 سال، باید با این خودروی ارزان قیمت بازار در خطوط تولید سایپا خداحافظی کنیم.

به نقل از تجارت نیوز، در آخرین مجمع عمومی فوق العاده شرکت خودروسازی سایپا مقرر شده است که تولید انواع مدل خودروی پراید تا قبل از پایان یافتن فصل بهار به طور کامل متوقف شود. این مجمع در آخرین روز کاری سال 98 برگزار شد.

دقیقا خردادماه 99 تاریخ تعیین شده برای توقف تولید و کنار گذاشتن تمامی مدل‌های سایپا پراید از خط تولید این شرکت خودروسازی خواهد بود.

در حال حاضر برخی از مدل‌های سایپا پراید که آخرین مورد آن مدل 132 است، از خطوط تولید شرکت خودروسازی سایپا خارج شده است. و مدل دیگر از این خانواده نیز در ادیبهشت ماه 99 از خط تولید خارج می‌شود. و در نهایت در خردادماه، تمامی مدل های ساپیا پراید از خانواده x100 به طور کامل از چرخه تولید خارج می‌شوند.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها