خدمات در محل امدادخودروسایپا ۴۳ درصد افزایش یافت

فهرست مطالب


از زمانیکه پویش #درخانه بمانیم اجرا شد، شرکت سایپا به خدمت‌رسانی در محل ویژه با توجه به شرایط فعلی تمرکز کرد. استقبال مشتریان از گروه سایپا و خدمات در محل امداد خودرو نیز به صورت چشمگیری افزایش یافت.

مدیر عملیات شرکت امدادخودروسایپا اعلام کرده است که از خدمات خودرو و محصولات گروه سایپا در محل با افزایش ۴۳ درصدی روبرو شده است.

مسئولیت‌های اجتماعی گروه خودروسازی سایپا ایجاب می‌کند که علاوه بر رایگان شدن اجرت خدمات و ایاب و ذهاب خدمات خودرو در محل، ناوگان ارائه خدمات امدادی در محل توسط امدادخودروسایپا را نیز تقویت کند. این امکانات به مشتریان این شرکت کمک می‌کند تا در این روزها که با شیوع ویروس کرونا روبرو هستیم، خدمات سریع‌تر و مطلوب‌تری دریافت کنند.

طبق گفته عباس فخاریان به منظور کاهش سفرهای غیرضروری در سطح معابر عمومی و افزایش سرعت دهی به ارائه خدمات امدادی و تعمیراتی، بخشی از ناوگان امدادی که در جاده‌های بین راهی مستقر بودند به مراکز شهرها منتقل شدند و در شهرها و معابر عمومی مستقر هستند و به ارائه خدمت به مشتریان در درب منازل می‌پردازند.

رئیس ستاد طرح خدمات و امداد گروه خودرو سازی سایپا از مردم برای رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه های مسئولین در عدم خروج از منازل تشکر کرد و اعلام کرد گروه خودروسازی سایپا ضمن افزایش بازه زمانی ارائه خدمات خودرو در محل تا ساعت 10 شب و اجرت خدمات و ایاب ذهاب رایگان در این روزها در کنار مشتریان گرامی خود ایستاده است و به سلامت آن‌ها اهمیت می‌دهد.

 

هموطنان گرامی همه روزه می‌توانند جهت دریافت خدمات به آدرس اینترنتی www.emdadsaipa.com مراجعه نمایند. همچنین امکان تماس تلفنی با شماره سراسری 096550 یا شماره 84444 با پیش شماره 021 برای مشتریان عزیز گروه حودروسازی سایپا فراهم شده است.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

تعویض پلاک

مزایای سوزوکی گرند ویتارا

مشکل شاسی خودرو

سیستم برق خودرو

همه چیز در مورد طرح ترافیک

جعبه فیوز تندر 90

جعبه فیوز پژو 206

جعبه فیوز پژو پارس

 شکایت به خلافی خودرو

دریافت کارت سوخت

 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها