تولید ال 90 و دانگ فنگ متوقف شد؟

فهرست مطالب


به گزارش مجله خودرو همراه مکانیک

بازه زمانی انتشار گزارش‌های ماهانه تولید و فروش شرکت‌های حاضر در بورس  فرارسیده است. شرکت ایران خودرو در گزارش ماهانه منتهی به 31 شهریور ماه سال جاری، خبرهای خوبی را برای سهام‌داران خود به همراه نداشته است.

کاهش مبلغ فروش

این شرکت در گزارش دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور، با کاهش بیش از 17 درصدی مجموع مبلغ فروش کلیه محصولات خود مواجه بوده و از رقم 1٫8 هزار میلیارد تومان در بازه یک ماهه منتهی به 31 مرداد 98، به رقم 1٫5 هزار میلیارد تومان رسیده است.

توقف دو گروه خودرویی چینی و اروپای

پس از توقف تولید سوزوکی ویتارا در مرداد ماه، در گزارش شهریور ماه ایران خودرو نیز شاهد توقف تولید دو گروه خودرویی دیگر هستیم؛ در این ماه، میزان تولید خودروی ال 90 در صفر شده و تنها 78 دستگاه باقی مانده از دوره‌های قبل به ارزش 3٫4 میلیارد تومان به فروش رفته است. در مجموع شش ماهه نخست امسال هم 66 میلیارد تومان از این محصول فروش رفته است.

همچنین در ادامه، این گزارش ماهانه نشان می‌دهد که تولید خودروی دانگ فنگ نیز همچون ال 90 در آخرین ماه تابستان متوقف شده و صرفا 275 دستگاه از آن به ارزش 42.4 میلیون تومان برای هر خودرو و مجموع 11٫6 میلیارد تومان به فروش رفته است. در مجموع شش ماهه 140 میلیارد تومان از این خودرو فروخته است.

منبع:خودروتک

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

چرا تندر 90 بخریم

تندر 90 پارس خودرو بخریم یا ایران خودرو

چرا تندر 90 نخریم

راهنمای خرید تندر 90 دست دوم

کدام تندر 90 را بخریم

با معایب تندر 90 آشنا شوید

 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها