تمدید گارانتی منقضی تمام خودروهای شرکت هیوندای به دلیل ویروس کرونا

فهرست مطالب


شرکت خودروسازی هیوندای گارانتی تمام خودروهایی که طی بحران ویروس کرونا منقضی می‌شوند را تمدید کرد. جالب است بدانید که این تمدید گارانتی شامل تمام مدل‌های هیوندای در سراسر دنیا می‌شود، که چیزی حدود ۱.۲۱ میلیون خودرو در ۱۷۵ کشور است.

در این شرایط پیچیده و سخت کرونا در کشور خودروی خودت رو بدون مراجعه و با چند کلیک

در صفحه فروش خودرو همراه مکانیک بفروش

در آمریکا نیز هردو گارانتی ۵ ساله/۶۰۰۰۰ مایلی برای خودرو جدید و گارانتی ۱۰ ساله/۱۰۰۰۰۰ مایلی برای پیشرانه که بین مارس تا ژوئن امسال منقضی می‌شوند تا ۳۰ ژوئن تمدید شدند.
خودروهای هیوندای که گارانتی اصلی آن‌ها در طی این ایام منقضی می‌شود به صورت خودکار گارانتی سه ماه برای این خودروها تمدید شد. البته لازم است بدانید که این تمدید گارانتی در کشورهای مختلف متفاوت است.
تاکنون در سراسر جهان حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.  و متاسفانه ۶۰ هزار نفر از آن‌ها فوت کرده‌اند. هم اکنون نیز حدود ۳۰۰ هزار نفر از زمان شیوع ویروس کرونا در آمریکا به این بیماری مبتلا شده‌اند که تعداد فوتی‌ها ۸۵۰۰ نفر است.

قیمت خودرو خارجی خودت رو خیلی راحت در هر شرایطی با ابزار قیمت همراه مکانیک بدست بیار

خودروسازان به دلیل درک خطر بسیاری از نمایشگاه‌های خود در سراسر دنیا تعطیل کرده‌اند. این شرکت‌ها برای رفاه حال مردم، خدمات مرتبط با خودرو را به مشتریان عرضه می‌کنند.
اگر شما صاحب یک هیوندای هستید در شرایط فعلی نگران سرویس‌دهی خودروی خود نباشید.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

تعویض پلاک

مزایای سوزوکی گرند ویتارا

مشکل شاسی خودرو

سیستم برق خودرو

همه چیز در مورد طرح ترافیک

جعبه فیوز تندر 90

جعبه فیوز پژو 206

خلافی خودرو

 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها