تغییر شکل لوگو شرکت نیسان به لوگو خودروهای اسپرت Z

فهرست مطالب


شرکت نیسان تصمیم گرفته است لوگو شرکت خودش را تغییر دهد. جالب است بدانید که این لوگو در بریتانیا، پرو، اروگوئه، شیلی و آرژانتین به ثبت رسیده است و ظاهر خیلی ساده‌ای دارد. این لوگو دیگر شبیه لوگو فعلی سه‌بعدی و کرومی این شرکت نیست.

لوگو جدید شرکت نیسان دوبعدی و تک ‌رنگ است. نام شرکت با فونت سنز- سریف و با قوس‌هایی ظریف در بالا و پایین احاطه شده است. لوگو جدید ظاهری دایره‌ شکل دارد و نسبت به نشان بزرگ فعلی تفاوت‌های ملموسی دارد.

این کار ما را به یاد تلاش‌های بی ‌ام ‌و و دیگر خودروسازان برای مدرنیزه کردن نشان خود با استفاده از اشکال ساده‌تر می‌اندازد. لازم است بدانید که نشان جدید نیسان از نشان بی ‌ام ‌و بهتر طراحی شده است و ظاهر زیباتری دارد.
البته زمانیکه از کانسپت نیسان آریا در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹ رونمایی  شد، ما شاهد لوگو جدید نیسان بودیم. شکل ظاهری لوگو آن کراس‌اوور الکتریکی با ظاهر لوگو جدید شباهت زیادی دارد. پس به احتمال بالا لوگو جدید نیسان همین نشان خواهد بود و به زودی اجرا می‌شود.

لوگو نیسان

با توجه به اینکه یک لوگو در کانادا و نیوزیلند ثبت شده است، نیسان Z هم تصمیم گرفته است لوگو جدیدی داشته باشد. نشان Z ریشه در گذشته دارد و با لوگو مدرن نیسان مغایرت دارد.

برخلاف نشان Z سامورایی فعلی، لوگو جدید این مدل هم از یک حرف Z با فونت سریف با خطی در میانش تشکیل شده است. این لوگو به لوگو Z240 محصول ۱۹۷۱ شباهت‌هایی دارد.
احتمالا این لوگو جدید نشانه‌ای از سبک طراحی کلاسیک Z دارد.

چراغ‌های بومرنگی و حالت عریض مدل فعلی حتی زمانی که تازه وارد بازار شده بود  قدیمی به نظر می‌رسید. اکثر علاقه مندان به مدل و طراحی‌های ظاهری ساده و زیباتر Z  واکنش مثبت نشان می‌دهند. احتمالا طی یک یا دو سال آینده خودرو اسپرت نسل بعدی نیسان از با دو نشان جدیدش رونمایی شود.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

تعویض پلاک

مزایای سوزوکی گرند ویتارا

مشکل شاسی خودرو

سیستم برق خودرو

همه چیز در مورد طرح ترافیک

جعبه فیوز تندر 90

جعبه فیوز پژو 206

جعبه فیوز پژو پارس

 شکایت به خلافی خودرو

دریافت کارت سوخت

 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها