تعطیلی کارخانه‌های خودروسازی هند

فهرست مطالب


تعطیلی کارخانه‌های خودروسازی هند

شرکت‌های فعال خودروسازی در کشور هند خطوط تولید کارخانه های خود در این کشور متوقف کردند. دلیل این تعطیلی شیوع گسترده ویروس کرونا است.

بسیاری از خودروسازان بزرگ و فعال در سراسر جهان با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا خطوط تولید کارخانه‌های خود را متوقف کردند. آن‌ها تصمیم دارند با این اقدام به قطع شدن زنجیره انتقال و انتشار این بیماری کشنده کمک نمایند. 

بعد از منتشر شدن خبر تعطیلی کارخانه‌های خودروسازان بزرگ مثل  بی ام و، جگوار، فولکس واگن، فورد جنرال موتورز،  بنتلی، فراری، لامبورگینی، تویوتا و غیره در اروپا و آمریکای شمالی بسیاری از خودروسازان بزرگ دیگر نیز مثل ماروتی سوزوکی هند (Maruti Suzuki India )، ماهیندرا (Mahindra & Mahindra) ، مرسدس بنز ، فایت کرایسلر و هیوندای موتورز نیز تصمیم گرفتند برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در این کشور کارخانه‌های خود را تعطیل کنند و برای مدت نامشخصی خطوط تولید خودروهای خود را متوقف سازند.

این خودروسازان اعلام کرده‌اند که مدت زمان تعطیلی کارخانه‌های آن‌ها به تصمیمات دولت هند در آینده بستگی دارد.

طبق آماری که منتشر شده است تا الان در هند حدود ۳۴۱ نفر به بیماری کوئید ۱۹ مبتلا شده‌اند. متاسفانه این ویروس تاکنون جان پنج نفر را از اعضای این کشور بزرگ و پرجمعیت آسیایی را گرفته است.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

تعویض پلاک

مزایای سوزوکی گرند ویتارا

مشکل شاسی خودرو

سیستم برق خودرو

همه چیز در مورد طرح ترافیک

جعبه فیوز تندر 90

جعبه فیوز پژو 206

جعبه فیوز پژو پارس

 شکایت به خلافی خودرو

دریافت کارت سوخت

 

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها