برنامه‌های مسیریاب و کمک برای مبارزه با ویروس کرونا

فهرست مطالب


امروزه فناوری یک سلاح قدرتمند در برابر ویروس جدید کرونا موسوم به “کووید-19” است. در سراسر جهان غول‌های فناوری محصولات و خدمات خود را برای آگاه سازی مردم در مقابل ویروس کرونا به وجود آور ده‌اند.

شرکت گوگل اخیرا نرم افزار “Waze” را در بازارهای خاص، به گزینه‌های جدیدی به روز رسانی کرده است. در این نرم افزار نزدیک ترین بیمارستان‌های تعیین شده برای بستری و نگهداری از بیماران آلوده به ویروس کرونا مشخص شده‌اند و رانندگان را به مسیر این بیمارستان‌ها هدایت می‌کند.

این ویژگی در کشور اندونزی موجود است. شرکت گوگل تاریخ دقیقی برای ارائه این قابلیت در سایر بازارهای جهانی ارائه نکرده است. طبیعی است که گوگل به عنوان غول جستجوی جهانی بتواند این قابلیت را در سراسر نقاط جهان راه اندازی کند.

 هم اکنون بیش از 360 هزار بیمار آلوده به ویروس کرونا در سراسر جهان وجود دارند که سه کشور چین، ایتالیا و ایالات متحده آمریکا تعداد بیشتری بیماران مبتلا به این ویروس همه گیر جهانی دارند.

کار کردن با این نرم افزار و این قابلیت راحت است. فقط کافی است رانندگان از کلمات کلیدی مثل “COVID” یا “Coronavirus” استفاده کنند، نرم افزار به طور خودکار از پایگاه داده خود برای پیدا کردن نزدیک ترین بیمارستان برای پذیرش و نگهداری از بیماران آلوده به ویروس کرونا را جستجو می‌کند. این نرم افزار با دستورالعمل‌های ناوبری و نشان دادن مسیر به رانندگان، آن‌ها را برای هرچه سریعتر رسیدن به این مراکز درمانی راهنمایی می‌کند.

این نرم افزار برای افراد کارآمدی بالایی دارد. برنامه ساخته شده شرکت گوگل همزمان اطلاعات بروز شده‌ای در رابطه با وضع ترافیک جاده و یا مسدود بودن آنان به کاربرانش ارائه می‌دهد.
در حال حاضر نرم افزار  Waze، یکی از محبوب ترین برنامه‌های مسیریابی در اندروید و سیستم عامل‌های ios نیز به شمار می‌رود. بسیاری از رانندگان جهت مسیریابی از این برنامه در سیستم سرگرمی اتومبیل خود استفاده می‌کنند و از آن رضایت دارند. این نرم افزار با دریافت داده‌های ترافیکی، جدیدترین اطلاعات در مورد وضعیت جاده‌ها و میزان ترافیک آن‌ها را به شکل بروز شده در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

تعویض پلاک

مزایای سوزوکی گرند ویتارا

مشکل شاسی خودرو

سیستم برق خودرو

همه چیز در مورد طرح ترافیک

جعبه فیوز تندر 90

جعبه فیوز پژو 206

جعبه فیوز پژو پارس

 شکایت به خلافی خودرو

دریافت کارت سوخت

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها