افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو بررسی می‌شود

فهرست مطالب


به گزارش مجله خودرو همراه مکانیک معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و و خدمات سازمان حمایت، گفت: تعیین قیمت تمام شده خودروهای تولیدی شرکت مدیران خودرو در دست بررسی است و شرکت آرین موتور پویا مرتبط با ترخیص خودروهای دپویی در گمرکات، مابه التفاوت از خریداران دریافت کرده است.

وحید منایی درخصوص افزایش قیمت محصولات شرکت مدیران خودرو بیان کرد: ضرورت هماهنگی شرکت‌های تولید کننده خودرو با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در هر گونه تغییر قیمت به شرکت ها ابلاغ است.

وی ادامه داد: در ارتباط با موضوع گرانفروشی محصولات شرکت مدیران خودرو، با توجه به شکواییه های متعدد دریافتی در این زمینه، مستندات بهای تمام شده محصولات این شرکت دریافت شده و در حال حاضر موضوع تعیین قیمت تمام شده خودروهای تولیدی شرکت در دفتر بررسی قیمت سازمان در دست بررسی است.

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص دریافت مابه التفاوت توسط شرکت آرین موتور پویا برای تحویل خودرو به خریداران، نیز تصریح کرد: دریافت مبلغ مابه التفاوت توسط شرکت آرین موتور در قراردادهای پیش فروش خودرو مطابق مصوبه مرتبط با ترخیص خودروهای دپویی در گمرکات می باشد، که براساس آن، این شرکت به صورت علی‌الحساب و به منظور تسریع در ترخیص و تحویل خودرو به مشتریان نسبت به دریافت مبلغ مابه التفاوت اقدام کرده است.

منایی گفت: این شرکت در این ارتباط مستندات مرتبط با بهای تمام شده واردات خودروهای مذکور را به این سازمان ارسال کرده تا پس از احصای قیمت تمام شده و ابلاغ آن از سوی سازمان به شرکت مذکور نسبت به تسویه حساب با خریداران اقدام کند.

منبع:تسنیم

مطالعه مقالات زیر را ازدست ندهید:

معایب لیفان x60

مقایسه لیفان 820 و سراتو سایپا

مقایسه لیفان X60 و جک S3

مقایسه هایما S5 و لیفان X60

لیفان X60 بخریم یا نه؟

مقایسه برلیانس C3 کراس و لیفان X60

مقایسه ساندرو و لیفان X50

نگاهی به خودروهای شاسی بلند چینی بازار خودرو ایران

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها