از نیسان ایکس تریل ۲۰۲۱ پرده‌برداری شد

فهرست مطالب


به گزارش صفحه اخبار خودرو همراه مکانیک تصاویری از نسل جدید نیسان ایکس تریل در رسانه‌های مختلف منتشر شده است که به نظر می‌رسد نیسان این تصاویر را برای معرفی رسمی این شاسی بلند جدید آماده کرده بود. تصاویر منتشر شده حاوی اطلاعاتی از درون کابین نیسان ایکس تریل ۲۰۲۱ و همچنین نمای ظاهری هستند. در داخل کابین تغییرات و پیشرفت های چشمگیری در طراحی مجدد داشبورد و کنسول مرکزی نسبت به نسل فعلی به وجود آمده است. صفحه کیلومتر کاملا دیجیتال، کنسول ابزار پیشرفته و صفحه نمایشگر سیستم سرگرمی آن که بزرگتر و قابل دسترس‌تر شده از تغییرات عمده شاسی بلند جدید نیسان است.

نیسان ایکس تریل ۲۰۲۱
نیسان ایکس تریل ۲۰۲۱

گروه خودروسازی نیسان ظاهر این خودرو شاسی‌بلند را بی‌شباهت به نیسان جوک نساخته است و طراحی نیسان ایکس تریل جدید نیز به همان اندازه جلب توجه می‌کند. در نمای جلوی خودرو؛ دو چراغ افقی مخصوص روز که در بالای چراغ های اصلی قرار دارند نمایی تهاجمی به خودرو بخشیده‌اند و جلو پنجره آن با حاشیه کرومی ظاهر نسل جدید نیسان جوک را تداعی می‌کند.

در تصاویر نمای عقب نیز،  شاسی‌بلند جدید نیسان عضلانی‌تر از نسل قبلی خود به نظر می‌رسد. با معرفی رسمی خودرو شاسی بلند نیسان ایکس تریل ۲۰۲۱ اطلاعات دقیق‌تری از این خودروی جذاب به دست خواهد آمد. براساس اعلام قبلی شرکت نیسان، این خودرو در پاییز سال جاری روانه بازار خواهد شد.

منبع: خودروبانک

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

آپشن های نیسان ایکس تریل

معایب نیسان ایکس تریل

مقایسه نیسان ایکس تریل و تویوتا راو 4

چرا نیسان ایکس تریل بخریم

مقایسه نیسان ایکس تریل و میتسوبیشی اوتلندر

مقایسه رنو کولئوس و نیسان ایکس تریل

مقایسه هیوندای سانتافه و نیسان ایکس تریل

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها