احتمال عرضه پژو 206 تیپ 5 با دو تیپ ساده و آپشنال

فهرست مطالب


به گزارش مجله خودرو همراه مکانیک و مطابق شنیده‌ها، ایران‌خودرو قصد دارد با معرفی یک کلاس جدید از این محصول، که پژو 206 تیپ 5 کد 26818 نام دارد، این خودرو را در دو تیپ ساده و آپشنال به بازار ارائه کند.

 پس از اعمال تحریم‌ها و مشکلات به‌وجودآمده، خودروسازان داخلی به ناچار با حذف برخی آپشن‌ها از محصولات داخلی، مانع از توقف خط‌تولید و عدم تولید خودروهای پرتیراژ شده‌اند. به‌عنوان‌مثال طی چند ماه گذشته برخی امکانات رفاهی و ایمنی نظیر ترمزهای دیسکی عقب و حذف ایربگ‌های جانبی ازجمله تغییراتی هستند که در خودروهای تولیدی جدید مشاهده شده است.

اگر قصد خرید خودرو دارید مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

تعویض پلاک خودرو

راهنمای خرید خودرو دست دوم-بخش فنی

راهنمای خرید پژو 405 دست دوم

استعلام خلافی خودرو

حال به‌تازگی نسخه‌هایی از پژو 206 تیپ 5 با امکانات رفاهی کمتر وارد بازار شدند. مطابق شنیده‌ها، ایران‌خودرو قصد دارد با معرفی یک کلاس جدید از این محصول، که پژو 206 تیپ 5 کد 26818 نام دارد، این خودرو را در دو تیپ ساده و آپشنال به بازار ارائه کند.

در تیپ ساده، این خودرو بدون ترمز دیسکی عقب، دستگاه پخش USB و سنسور دنده عقب عرضه می‌شود و مشتریان درصورت تمایل می‌توانند نسبت‌به خرید تیپ آپشنال پژو 206 تیپ 5 اقدام کنند.

نمونه‌های ساده از پژو 206 تیپ 5 که به‌تازگی وارد بازار شده‌اند، با اختلاف‌قیمت جزئی نسبت‌به نوع آپشنال این خودرو به فروش می‌رسند.

معایب پژو 405 glx و پژو 405 slx

مقایسه سمند و پژو 405

مقایسه پژو 405 SLX و پژو پارس

5 دلیل برای اینکه پژو پارس سال بخریم

پژو 207 صندوق دار بخریم یا نه

با مدل های مختلف پژو پارس بیشتر آشنا شوید

تمام تیپ های پژو 206

 

منبع:اخبار خودرو

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها