آیا با افزایش قیمت خودروها ، خرید آن به صرفه است؟

فهرست مطالب


نگه داری و استفاده از خودرو شخصی این روزها بسیار پر هزینه شده است. هزینه هایی از قبیل بیمه، قطعات یدکی، تعمیرات و ده‌ها خرج دیگر افزایش قابل توجهی داشته است.

به عنوان نمونه بیمه شخص ثالث خودروی پژو 206 مبلغ یک میلیون و 815 هزار و 440 تومان پای مشتری تمام می‌شود یا برای خودرویی مانند پراید، یک میلیون و 573 هزار و 500 تومان باید حق بیمه داد.

علاوه بر افزایش 100 تا 300 درصدی قیمت قطعات و لوازم یدکی و لاستیک خودرو، دست مزد تعمیرکاران نیز بین 15 تا 18 درصد بالا رفته است.

[irp posts=”4453″ name=”راهنمای خرید پژو 206 دست دوم”]

با توجه به بالا رفتن سرسام آور هزینه نگهداری و تعمیرات خودرو به نظر می رسد که دیگر استفاده از خودروی شخصی برای رفت و آمد در معابر شهری چندان صرفه اقتصادی نداشته باشد و استفاده از تاکسی های اینترنتی و وسایل حمل و نقل عمومی حتی برای دارندگان خودرو نیز معقولانه تر باشد.

منبع : دنیای اقتصاد

[penci_blockquote style=”style-2″ align=”none” author=””]برای مشاهده لیست قیمت خودروهای دست دوم کارکرده پراید و پژو 206 به لینک های زیر مراجعه کنید

قیمت پراید صبا 

قیمت پراید 131

 قیمت پژو 206 تیپ 2

[/penci_blockquote]

[penci_related_posts dis_pview=”no” dis_pdate=”no” title=”مقالات مرتبط :” background=”” border=”” thumbright=”yes” number=”4″ style=”list” align=”left” withids=”” displayby=”tag” orderby=”title”]

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها