از حذف آپشن‌های دنا پلاس تا گیربکس شش سرعته خودکار

فهرست مطالب


ایران خودرو در دعوت‌نامه‌های ارسالی برای خریداران دنا پلاس، سقف سانروف این خودرو را حذف کرد، بدون اینکه بابت سانروف حذف شده هزینه‌ای به مشتریان پرداخت شود.

 ایران‌خودرو در دعوت‌نامه‌های ارسالی برای خریداران دنا پلاس در تعدادی از کلاس‌ها به این مشتریان اعلام کرد که باید به جای قیمت دنا پلاس، دنای بدون سانروف تحویل بگیرند.

ایران خودرو قبل از حذف سانروف از دنا پلاس در ماه های گذشته اقدام به حذف 2 ایربگ جانبی این خودروی ملی نیز کرده بود.


پس از حذف ایربگ جانبی و سانروف از خودروهای دنا حالا نوبیت به حذف آنتن کوسه‌ای با پشتیبانی رهیاب و جا عینکی از این خودروهای پرتقاضا رسیده است.

یکی از خریداران این خودرو گفت: اردیبهشت سال گذشته برای خرید یک دستگاه دنا پلاس اقدام کردیم و قرار بود این خودرو را مرداد ۹۷ تحویل بگیریم ولی تاکنون خودرویی به ما تحویل داده نشده است.

وی افزود: اخیراً دعوت‌نامه خودرو برای ما ارسال شده و ایران‌خودرو در این دعوت‌نامه اعلام کرده که خودروی تحویلی فاقد سقف سانروف خواهد بود.

این مشتری با بیان اینکه قیمت مبنای این خودرو ۵۲ میلیون و ۹۵ هزار تومان تعیین شده است، گفت: مهم‌ترین تفاوت دنای معمولی با دنا پلاس، سقف سانروف است در حالی که ایران‌خودرو این مزیت را حذف کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت دنای معمولی در بازار ۱۲۰ میلیون تومان است در حالی که دنا پلاس با قیمت ۱۶۴ میلیون تومان فروخته می‌شود.

  • دناپلاس اتومات می‌شود


با وجود حذف آپشن‌های خودروی دنا پلاس، اکنون ایران خودرو وعده عجیب دیگری می‌دهد. به گزارش ایکوپرس، گیربکس شش سرعته خودکار برای نصب در محصول دناپلاس طراحی و تولید شده است. این گیربکس منطبق بر استانداردهای روز، سبک و کم حجم بوده و دارای مزایای رقابتی نسبت به خودروهای مشابه در بازار است.

استفاده از این گیربکس پیشرفته سبب حصول بهترین عملکرد در هنگام شروع به حرکت و شتاب بالا همراه با کاهش مصرف سوخت می شود.

منطق کنترلی این گیربکس برای رسیدن به کیفیت مطلوب در هنگام تعویض دنده، با توجه به شرایط مختلف رانندگی توسعه داده شده است. این گیربکس مدرن در خودروی دناپلاس مجهز به سیستم های کنترلی و انتقال قدرت به روز، سبب کاهش وزن و ابعاد، ضمن حفظ عملکرد بالا شده است.

 

 

مقالات مرتبط:

مقایسه دنا و دنا پلاس و دنا پلاس توربو

مقایسه تندر 90 و دنا

مقایسه دنا و پژو پارس

مقایسه رانا و دنا و تندر 90

مقایسه دنا پلاس و جک J4

مقایسه دنا پلاس و جیلی GC6

مقایسه دنا و برلیانس H330

مقایسه بسترن B30 و دنا پلاس 

مقایسه دنا و پژو 206 صندوق دار

عضویت در خبرنامه
عضویت
اطلاع از
امتیاز دهی
0 نظرات
کامنت گذاری داخل متن
نمایش همه دیدگاه ها